Новини

Є лише 30 днів: одержувачів субсидії попередили, що потрібно зробити, інакше допомоги не буде

Про це розповіли у Головному управлінні Пенсійного фонду у Донецькій області.

Про які зміни потрібно повідомити до Пенсійного фонду?

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.

Так, протягом місяця субсидіанти зобов’язані повідомляти про зміни щодо:

  • зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
  • зміни соціального статусу членів домогосподарства (укладання або розірвання шлюбу);
  • зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку житлово-комунальних послуг, що отримуються, умов їх надання;
  • зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
  • зміни керівника, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
  • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії.

У разі настання зазначених умов потрібно буде подати нову заяву та декларацію.

Як подати нову заяву на призначення житлових субсидій

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії або пільги онлайн:

  • авторизуйтесь за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • виберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
  • паспорт заявника; РНОКВП; інші необхідні документи;
  • перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Надіслати до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, що містять більше однієї сторінки, необхідно прикріплювати як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів і повинні бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • назви файлів повинні відповідати вигляду відсканованого документа.

Стан обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті у розділі “Мої звернення”.

Також, якщо немає можливості подати заяву онлайн, можна звернутися до ПФУ особисто.

Маніпуляції з присмаком брехні – експертний розбір звіту Мінсоцполітики

Кому з переселенців продовжать виплачувати соціальну допомогу – відповідь експерта ( відео)

Новое на сайте

  • Статті

Перерахунок пенсій за новою формулою: чи варто чекати автоматичного заниження виплат

Пенсіонер Юрій Петренко вважає, що Пенсійний фонд незаконно перерахував його пенсію за двоскладовою формулою. Розбирається…

07/07/2025 12:11
  • Новини

Частина пенсіонерів зможуть отримувати грошову допомогу протягом шести місяців від Карітас: куди звертатися

Відомий благодійний фонд оголосив про видачу грошової допомоги українцям. Хто її може отримати та як…

07/07/2025 11:01
  • Новини

Одна куртка підлітку на 3 роки та дві сукні для жінки на 7 років: Гетманцев про прожитковий мінімум

В Україні досить дивно вирахували норми прожиткового мінімуму для громадян. Так, жінці належить дві сукні…

07/07/2025 10:22
  • Новини

Пенсіонери можуть отримати по 5000 гривень надбавки до пенсії: хто має на це право

Частина пенсіонерів можуть отримати спеціальні надбавки до пенсійних виплат від держави. Що саме передбачає пенсійне…

07/07/2025 09:50
  • Новини

Чи можна ламінувати документи в Україні: роз’яснення юриста

Вирішили заламінувати документ «про всяк випадок»? Можливо, дарма — це може стати причиною багатьох проблем.…

07/07/2025 09:00
  • Новини

Будьте обережні: через цю сіль злітають кришки у консервації

Неправильно обрана сіль здатна зіпсувати всю зимову заготівлю. Дізнайтесь, яку сіль не варто використовувати.

07/07/2025 07:00