Розмір податку на житло залежить від площі квартири чи будинку, варто зазначити, що платити потрібно лише за зайві квадрати.
Раніше ми розповідали про податок на землю, кому і скільки доведеться платити.
Нормою вважаються квартири з метражем до 60 квадратів та будинки до 120 квадратів, за все, що понад доведеться заплатити. Нагадаємо, цей податок сплачується один раз на рік. І 2023 року ми будемо сплачувати податок за 2022 рік.
Сума податку становить до 1,5% мінімалки. На даний момент це 97,5 грн.
Після отримання від податкової квитанції (до 1 липня) українці мають 60 днів для того, щоб без штрафу сплатити податок.
Тепер наведемо приклади, кому і скільки доведеться заплатити. Якщо ви володієте квартирою з площею 90 квадратних метрів, потрібно заплатити за 30 квадратів. Це 2925 грн. Якщо метраж більший, то й суми теж більші.
Але слід зазначити, деякі громадяни звільнені від сплати податку. Платити податки за нерухомість не потрібно у таких випадках:
Вихідні готують українцям погодний контраст. До чого готуватися жителям різних регіонів?
Чи варто хвилюватися через сонячні спалахи 10 жовтня? Фахівці зробили прогноз.
Не всі городні роботи варто відкладати до весни. Деякі овочі та зелень можна посіяти вже…
Мочені яблука — смачна заготівля на зиму, яку легко приготувати. Обов'язково спробуйте цей простий рецепт.
Ще одне свято можуть офіційно визнати на державному рівні. Що і коли святкуватимемо?
Частина українців можуть щомісячно отримувати додаткову фінансову підтримку. Як це зробити?