Так, йдеться про те, що з квітня 2023 року “Нафтогаз” та “Газмережі” встановили повну взаємодію своїх кол-центрів. Тепер клієнти всю необхідну інформацію можуть передавати якісніше, як заявлено.
Також слід нагадати, що тепер українці замість двох паперових платіжок отримують одну за споживання та розподіл газу. Такі платіжки почали приходити у квітні за березень.
Виходячи з нововведень, тепер клієнти лише по одному дзвінку можуть отримати консультацію фахівця газової компанії. Послуга доступна у сервісі my.gas.ua.
Також у «Нафтогазі» розповіли про графік роботи кол-центру. Так, працівники прийматимуть дзвінки у робочі дні з 8 до 19 години, а у вихідні – з 9 до 19 години. Додзвонитися в кол-центри “Нафтогаз” та “Газмережі” можна з будь-яких операторів на розсуд клієнтів – Vodafone, kyivstar, lifeсell та Укртелеком.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як повернути переплату за газ.
Мигаюче світло в оселях українців з'являється досить часто, від чого страждає в першу чергу побутова…
Щосереди ви, шановні читачі, тримаєте в руках черговий номер «Пенсійної телепрограми». Її ще можна назвати…
Невідомі нюанси знижок. Що треба знати перед оформленням пільг?
Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум у 2026 році зростуть. Як це вплине на розмір…
У 2025 році в Україні 26 років страхового стажу недостатньо, щоб отримати пенсію за віком…
Субсидії не для всіх. Яку довідку потрібно мати перед початком опалювального сезону?