Так, йдеться про те, що з квітня 2023 року “Нафтогаз” та “Газмережі” встановили повну взаємодію своїх кол-центрів. Тепер клієнти всю необхідну інформацію можуть передавати якісніше, як заявлено.
Також слід нагадати, що тепер українці замість двох паперових платіжок отримують одну за споживання та розподіл газу. Такі платіжки почали приходити у квітні за березень.
Виходячи з нововведень, тепер клієнти лише по одному дзвінку можуть отримати консультацію фахівця газової компанії. Послуга доступна у сервісі my.gas.ua.
Також у «Нафтогазі» розповіли про графік роботи кол-центру. Так, працівники прийматимуть дзвінки у робочі дні з 8 до 19 години, а у вихідні – з 9 до 19 години. Додзвонитися в кол-центри “Нафтогаз” та “Газмережі” можна з будь-яких операторів на розсуд клієнтів – Vodafone, kyivstar, lifeсell та Укртелеком.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як повернути переплату за газ.
Уже цієї зими українці можуть залишитись без опалення просто посеред морозів, причина – у змі…
В Україні ухвалили важливі зміни, що стосуються військовозобов'язаних. Що саме змінилося.
Ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС часто не розуміють, чому їм призначають пенсію за віком. Пояснює…
У платіжках за житлово-комунальні послуги з'являються борги, попри оплату. Споживачам пояснили, з чим це пов'язано.
Навіть звичне прасування може стати причиною зіпсованої тканини. Експертка назвала найпоширеніші помилки, яких припускаються під…
Капсули для прання давно стали популярним вибором серед господарок завдяки зручності та точному дозування миючого…