Так, йдеться про те, що з квітня 2023 року “Нафтогаз” та “Газмережі” встановили повну взаємодію своїх кол-центрів. Тепер клієнти всю необхідну інформацію можуть передавати якісніше, як заявлено.
Також слід нагадати, що тепер українці замість двох паперових платіжок отримують одну за споживання та розподіл газу. Такі платіжки почали приходити у квітні за березень.
Виходячи з нововведень, тепер клієнти лише по одному дзвінку можуть отримати консультацію фахівця газової компанії. Послуга доступна у сервісі my.gas.ua.
Також у «Нафтогазі» розповіли про графік роботи кол-центру. Так, працівники прийматимуть дзвінки у робочі дні з 8 до 19 години, а у вихідні – з 9 до 19 години. Додзвонитися в кол-центри “Нафтогаз” та “Газмережі” можна з будь-яких операторів на розсуд клієнтів – Vodafone, kyivstar, lifeсell та Укртелеком.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як повернути переплату за газ.
У найближчі роки Україна може зіткнутися з масштабною водною кризою, попереджають у Державному агентстві відновлення…
Крім пенсії, деякі пенсіонери мають право на компенсаційну доплату. Кому та скільки доплатять у липні…
Поки жителі Європи шукають тіні та порятунку від спеки, експерти попереджають: це не просто літо,…
4 липня спека стоятиме по всій Україні і лише в одній області пройде сильний дощ.
Доведено, що порушення у магнітному полі Землі є причиною коливань потоку іонів у крові приматів,…
Держава посилює підтримку важкодоступних регіонів: у 2025 році запроваджуються щомісячні надбавки для тих, хто живе…