Так, йдеться про те, що з квітня 2023 року “Нафтогаз” та “Газмережі” встановили повну взаємодію своїх кол-центрів. Тепер клієнти всю необхідну інформацію можуть передавати якісніше, як заявлено.
Також слід нагадати, що тепер українці замість двох паперових платіжок отримують одну за споживання та розподіл газу. Такі платіжки почали приходити у квітні за березень.
Виходячи з нововведень, тепер клієнти лише по одному дзвінку можуть отримати консультацію фахівця газової компанії. Послуга доступна у сервісі my.gas.ua.
Також у «Нафтогазі» розповіли про графік роботи кол-центру. Так, працівники прийматимуть дзвінки у робочі дні з 8 до 19 години, а у вихідні – з 9 до 19 години. Додзвонитися в кол-центри “Нафтогаз” та “Газмережі” можна з будь-яких операторів на розсуд клієнтів – Vodafone, kyivstar, lifeсell та Укртелеком.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як повернути переплату за газ.
Держава покриє частину витрат на енергоносії. Хто точно отримає знижку та які документи потрібні?
Українцям обіцяють новий стрибок вартості дров. Актуальні дані та поради лісників.
З листопада в Україні діють оновлені правила щодо відстрочок від мобілізації. Частина категорій тепер отримує…
У фасуванні сипучих товарів одним із найбільш практичних рішень є використання пакетів-слайдерів, які забезпечують збереження…
Брюссель вагається, а у Києві рахують тижні до катастрофи. До чого може призвести зволікання з…
Швидкі зміни, щільний графік і постійні подразники виснажують нервову систему сильніше, ніж здається на перший…