Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.
Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.
Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.
Багато людей похилого віку, навіть живучи в оточенні рідних, зізнаються, що відчувають самотність. Для одних…
Пенсійна реформа 2028. Чому через кілька років третина українців не отримає пенсію у звичному віці?
За Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» призначення пенсії за віком залежить від віку…
Відстрочка від мобілізації не гарантує, що вас не призвуть за певних обставин. Юристи пояснили, що…
В Україні, у середу, 8 жовтня, очікуються дощі, сильний вітер та різкі перепади температури.
Якою буде геомагнітна ситуація цього дня: чи будуть геомагнітні хвилювання?