Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.
Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.
Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.
Кабмін схвалив законопроєкт, який передбачає нову кримінальну відповідальність для військовозобов'язаних. Про що йдеться.
Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати й нараховувати нові виплати. Хто може на них претендувати…
Уже відомо, коли розпочнеться та завершиться новий навчальний рік в українських школах та в якому…
Частина отримувачів пільг на житлово-комунальні послуги втратить її у 2025 році. Це пов'язано з ухваленням…
За 10 днів розпочнеться новий навчальний рік. Розповідаємо, хто з учителів зможе піти на пенсію…
В Україні діє правило, яке захищає від мізерних пенсій окремих громадян – їхні виплати починаються…