Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.
Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.
Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.
Громадська організація за партнерства з міжнародним фондом надає допомогу — у межах програми, що включає…
Сьогодні відзначають Міжнародний день пам'яток і визначних місць. 18 квітня за новим церковним стилем віряни…
В Мінсоцполітики розповіли про нову фінансову програму для пенсіонерів. Хто і за яких умов зможе…
Про метал рідко говорять із теплом, але, коли мова заходить про Armox 600T, мені згадується…
18 квітня в Україні переважно тепло, буде сухо та сонячно на більшій території нашої держави,…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня: магнітосфера Землі перебуватиме у збудженому стані.