Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.
Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.
Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.
Осінь не поспішає йти. Синоптики прогнозують у середу до +14°C.
Сонячна активність стрімко зростає. Чому завтрашній день бути складним для метеозалежних?
Оцифрування трудових. У Держслужбі з питань праці пояснили, що буде зі стажем до 2004 року,…
Виявляється консерви — лікують. Які саме продукти в банках ефективно покращують роботу мозку, оздоровлюють судини…
Якщо ви хочете, щоб саджанці добре прижилися у вашому саду, допоможе звичайний прийом, котрим нехтують…
Шахраї оформляють позики в інтернеті за лічені хвилини. Як довести свою непричетність до оформлення кредиту,…