Якщо у пацієнта є необхідність дізнатися або уточнити будь-яку інформацію, можна зателефонувати до контакт-центру Національної служби здоровʼя за телефоном 16-77 (усі дзвінки безкоштовні).
Запитання, на які можна отримати відповідь:
Оператори відповідають на дзвінки у робочі дні – з 9.00 до 18.00 (у п'ятницю – до 16.45). У інший час на більшість запитань відповіді може дати автовідповідач.
Не кожна пляма зникає після прання в гарячій воді. Деякі забруднення вона лише закріплює, і…
З 1 липня 2025 року невиплачені пенсії повертаються з рахунків Ощадбанку до ПФУ. Як отримати…
Пенсійна система Німеччини опинилася під загрозою: через демографічні зміни фінансування виплат стає дедалі складнішим. Економісти…
Мінімальна зарплата та оборонні видатки: уряд представив ключові параметри бюджету-2026. Що відомо?
17 вересня атмосферний фронт несе дощову та вологу погоду. У східних та південних областях очікується…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня, що говорять про активність Сонця астрофізики?