Так, після одержання висновків Мінфіну структурні підрозділи з питань соціального захисту населення вивчають особисту справу отримувача державних виплат.
Якщо інформація в особистій справі відрізняється від інформації, щодо якої знайдено невідповідність, проводиться перевірка шляхом зіставлення даних, отриманих із:
Після цього структурний підрозділ з питань соціального захисту населення вимагає у отримувача державної виплати документів, які спростовують невідповідності.
При цьому структурний підрозділ самостійно вибирає спосіб повідомлення (особова бесіда, телефонна розмова, направлення листа на поштову адресу, надсилання повідомлення на електронну адресу, надсилання SMS).
За результатами обробки рекомендацій структурні підрозділи з питань соціального захисту населення приймають рішення щодо:
У разі виявлення недостовірності у наданій отримувачем державної виплати інформації, на підставі якої було призначено, нараховано та/або проведено державну виплату, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення розраховує суму коштів, що підлягають поверненню.
Читайте також:
Джерело: glavcom.ua
Проїзд безплатно чи за тарифом? Як зміняться “транспортні” пільги для літніх людей в наступному місяці?
66-річний Степан Гіга на піку популярності скасовує концерти. Попри те, що його пісні вірусно розлітаються…
Вдале вирощування рослин — це справжнє мистецтво, в якому важливий кожен нюанс. Найголовніший фактор вдалого…
Газу на зиму вистачить. ДТЕК відкрив новий маршрут постачання скрапленого природного газу (СПГ) через Балтію.
Відтепер квитки на приміські потяги можна придбати онлайн через додаток «Укрзалізниці». Як це зробити?
Саме час садити озимий часник! Дотримуйтесь простих порад досвідчених агрономів і отримаєте великий урожай.