Так, після одержання висновків Мінфіну структурні підрозділи з питань соціального захисту населення вивчають особисту справу отримувача державних виплат.
Якщо інформація в особистій справі відрізняється від інформації, щодо якої знайдено невідповідність, проводиться перевірка шляхом зіставлення даних, отриманих із:
Після цього структурний підрозділ з питань соціального захисту населення вимагає у отримувача державної виплати документів, які спростовують невідповідності.
При цьому структурний підрозділ самостійно вибирає спосіб повідомлення (особова бесіда, телефонна розмова, направлення листа на поштову адресу, надсилання повідомлення на електронну адресу, надсилання SMS).
За результатами обробки рекомендацій структурні підрозділи з питань соціального захисту населення приймають рішення щодо:
У разі виявлення недостовірності у наданій отримувачем державної виплати інформації, на підставі якої було призначено, нараховано та/або проведено державну виплату, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення розраховує суму коштів, що підлягають поверненню.
Читайте також:
Джерело: glavcom.ua
21 серпня в Івано-Франківській, Закарпатті та Чернігівській області очікується невеликий дощ.
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня? Дуже важливо у дні з магнітними бурями та напередодні…
Навіщо купувати соус, якщо можна приготувати його самому натуральний, ароматний і без консервантів? Ми ділимося…
Вже з вересня українські пенсіонери можуть зіткнутися із важливими змінами. Розповідаємо, кого торкнуться нововведення.
З липня 2025 року всі аптеки, що беруть участь у програмі, зобов'язані укласти договір із…
Навіть досвідчені господині припускаються помилок, через які котлети стають гумовими або розвалюються. Розбираємо головні кулінарні…