Так, після одержання висновків Мінфіну структурні підрозділи з питань соціального захисту населення вивчають особисту справу отримувача державних виплат.
Якщо інформація в особистій справі відрізняється від інформації, щодо якої знайдено невідповідність, проводиться перевірка шляхом зіставлення даних, отриманих із:
Після цього структурний підрозділ з питань соціального захисту населення вимагає у отримувача державної виплати документів, які спростовують невідповідності.
При цьому структурний підрозділ самостійно вибирає спосіб повідомлення (особова бесіда, телефонна розмова, направлення листа на поштову адресу, надсилання повідомлення на електронну адресу, надсилання SMS).
За результатами обробки рекомендацій структурні підрозділи з питань соціального захисту населення приймають рішення щодо:
У разі виявлення недостовірності у наданій отримувачем державної виплати інформації, на підставі якої було призначено, нараховано та/або проведено державну виплату, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення розраховує суму коштів, що підлягають поверненню.
Читайте також:
Джерело: glavcom.ua
Тиждень починається з важливої астрологічної події — інгресії Урана у знак Близнята. Цей момент можна…
Хочете здивувати гостей чи просто побалувати себе чимось легким та смачним? Спробуйте десерт «Бульбашки» –…
У православній традиції святі посідають особливе місце – не як заміна Богу, а як наші…
Сьогодні у рейтингу країн за тривалістю життя є лідери, де люди живуть понад 85 років,…
Скандальний закон, ухвалений без особливої уваги 2022 року, може коштувати українцям їхнього останнього майна. Новий…
Інтернет-шахраї не дрімають: крадуть гроші з карток та видають себе за банківських працівників.