Так, після одержання висновків Мінфіну структурні підрозділи з питань соціального захисту населення вивчають особисту справу отримувача державних виплат.
Якщо інформація в особистій справі відрізняється від інформації, щодо якої знайдено невідповідність, проводиться перевірка шляхом зіставлення даних, отриманих із:
Після цього структурний підрозділ з питань соціального захисту населення вимагає у отримувача державної виплати документів, які спростовують невідповідності.
При цьому структурний підрозділ самостійно вибирає спосіб повідомлення (особова бесіда, телефонна розмова, направлення листа на поштову адресу, надсилання повідомлення на електронну адресу, надсилання SMS).
За результатами обробки рекомендацій структурні підрозділи з питань соціального захисту населення приймають рішення щодо:
У разі виявлення недостовірності у наданій отримувачем державної виплати інформації, на підставі якої було призначено, нараховано та/або проведено державну виплату, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення розраховує суму коштів, що підлягають поверненню.
Читайте також:
Джерело: glavcom.ua
В Ощадбанку нагадали, що при розрахунках через касу клієнтам необхідно враховувати як комісії, так і…
Данило Гетьманцев заявив, що індексація не покриває інфляцію та посилює соціальну несправедливість.
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до цього року, зареєструйте своє право у…
У проєкті Держбюджету на 2026 рік нарешті переглянули розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати,…
Поки сім'я у вихідні ще ніжиться в ліжку, можна приготувати швидкий і незвичайний сніданок. Любите…
4 жовтня газеті «На пенсії» 20 років. За цей час вона стала надійним другом і…