Новини

У ПФУ назвали причину, через яку жінки можуть мати проблеми з пенсією

У такій ситуації потрібно отримати витяг з державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі РАГС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану та місця проживання заявника.

Які документи слід подати?

Для отримання виписки з Реєстру подається заява/запит, в якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається виписка з Реєстру:

  • прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
  • серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
  • реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт громадянського стану.
  • У разі подання заяви/запиту про надання виписки з Реєстру про актовий запис про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначається прізвище, ім’я, по батькові другого чоловіка.

Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:

  • безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • надіславши документи поштою (рекомендованим листом);
  • в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.

Скільки коштує виписка з Реєстру?

Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ і у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні або сімейні стосунки.

Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України або паспортного документа та документів, що підтверджують родинні чи сімейні відносини, має бути відповідним чином засвідчена.

 

У разі надсилання заяви поштовим зв’язком виписка з Реєстру надсилається заявнику поштою.

Якщо документи надсилаються в електронному вигляді через Інтернет із використанням веб-порталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів.

До заяви додають документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру.

Плата за видачу витягу з Реєстру складає 73 грн.

Читайте також:

Новое на сайте

  • Новини

Кілька українських міст можуть піти під воду: у чому причина

Експерти прогнозують ймовірне затоплення кількох українських міст. Про які населені пункти йдеться та з чим…

19/11/2025 14:06
  • Новини

Деякі переселенці отримають додаткові 2000 гривень: куди звертатися за грошовою допомогою

Частині внутрішньо переміщених осіб доступна нова грошова допомога в розмірі 2000 гривень. Яким критеріям треба…

19/11/2025 13:14
  • Новини

Як пройти обов’язкову відеоідентифікацію в Пенсійному фонді: покрокова інструкція

Пенсійний фонд України надає можливість пройти відеоідентифікацію пенсіонерам онлайн без необхідності відвідувати відділення особисто. Як…

19/11/2025 12:18
  • Статті

Що треба знати перед покупкою генератора?

Надійний та ефективний генератор — відмінне джерело живлення для дому та офісу у разі частого…

19/11/2025 11:49
  • Новини

Зниження ціни на газ: скільки коштуватиме блакитне паливо у грудні

Мережу облетіла новина про зниження тарифу на газ, і багато хто вже готується радіти дешевшому…

19/11/2025 11:26
  • Новини

На що можна витратити «тисячу Зеленського»: повний перелік товарів і послуг

Українці можуть отримати 1000 грн “Зимової підтримки” до 24 грудня і витратити їх на товари…

19/11/2025 10:00