Новини

У ПФУ назвали причину, через яку жінки можуть мати проблеми з пенсією

У такій ситуації потрібно отримати витяг з державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі РАГС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану та місця проживання заявника.

Які документи слід подати?

Для отримання виписки з Реєстру подається заява/запит, в якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається виписка з Реєстру:

  • прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
  • серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
  • реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт громадянського стану.
  • У разі подання заяви/запиту про надання виписки з Реєстру про актовий запис про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначається прізвище, ім’я, по батькові другого чоловіка.

Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:

  • безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • надіславши документи поштою (рекомендованим листом);
  • в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.

Скільки коштує виписка з Реєстру?

Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ і у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні або сімейні стосунки.

Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України або паспортного документа та документів, що підтверджують родинні чи сімейні відносини, має бути відповідним чином засвідчена.

 

У разі надсилання заяви поштовим зв’язком виписка з Реєстру надсилається заявнику поштою.

Якщо документи надсилаються в електронному вигляді через Інтернет із використанням веб-порталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів.

До заяви додають документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру.

Плата за видачу витягу з Реєстру складає 73 грн.

Читайте також:

Новое на сайте

  • Новини

Гетманцев: Індексація пенсій у 2026 році — фікція, а не допомога

Незважаючи на формальне підвищення пенсій у 2026 році, українські пенсіонери не відчують реального зростання доходів.…

05/10/2025 11:51
  • Новини

Українцям потрібно оновити реєстрацію нерухомості, придбаної до 2013 року

Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до 2013 року, зареєструйте своє право у…

05/10/2025 10:56
  • Новини

Коли підвищать пенсію: що зміниться з 2026 року та на скільки виростуть виплати

У проєкті Держбюджету на 2026 рік нарешті переглянули розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати,…

05/10/2025 09:59
  • Новини

Піца у формі булочок – ідеальний швидкий сніданок за 30 хвилин

Поки сім'я у вихідні ще ніжиться в ліжку, можна приготувати швидкий і незвичайний сніданок. Любите…

05/10/2025 08:35
  • Новини

Газета «На пенсії» святкує 20 років і презентує нове гасло

4 жовтня газеті «На пенсії» 20 років. За цей час вона стала надійним другом і…

05/10/2025 07:18
  • Статті

Менінгіт — реальна загроза здоров’ю або лише «страшилка» з дитинства

Менінгіт - одне з тих захворювань, про яке багато хто чув ще в дитинстві. Батьки…

05/10/2025 06:14