У журналі Sleep Health Journal опубліковано результати дослідження. Як з’ясувалося, у жінок, що змогли збільшити споживання фруктів та овочів на три або більше порцій протягом трьох місяців, більш ніж удвічі зросли шанси позбутися безсоння.
– Мы були дуже раді бачити, що осить просте дієтичне втручання, таке як збільшення споживання фруктів та овочів, може так уплинути на сон, – відзначила Еріка Янсен, провідна авторка досліджження і доцент кафедри харчових наук.
Аналогічний вплив фрукти й овочі справляють і на молодих чоловіків.
Раніше ми розповідали, чому не можна їсти молоду картоплюу без кропу.
Джерело: Аgronews.ua
Денім пройшов довгий шлях від своїх витоків у робочому одязі, щоб стати однією з найуніверсальніших…
На жаль, ціни не стоять на місці. Сьогодні борщовий набір б’є по гаманцю пенсіонера. Розповідаємо,…
Початок нового тижня в Україні супроводжуватиметься нестійкою погодою та проходженням атмосферних фронтів. За прогнозом Укргідрометцентру,…
Після сильного сонячного спалаху та коронального викиду маси Земля перебуватиме під впливом збурень магнітного поля.
В Україні готується повне перезавантаження пенсійної системи. Уряд представив народним депутатам концепцію майбутньої пенсійної реформи.…
Проблеми зі швидкодією смартфона не завжди свідчать про його зношеність чи нестачу потужності. Часто причиною…