Середа, 12 Березня, 2025
ГоловнаНовиниЗміна реквізитів для отримання пенсії: хто має терміново звернутися до Пенсійного фонду

Зміна реквізитів для отримання пенсії: хто має терміново звернутися до Пенсійного фонду

Этот материал также доступен на русском языке
В Пенсійному фонді звернулися до пенсіонерів з важливою заявою – що потрібно знати, щоб виплачувати пенсію не припинили.

У разі зміни реквізитів банківського рахунку для зарахування пенсії пенсіонерам потрібно обов’язково звернутися до Пенсійного фонду, інакше виплати не надійдуть.

Раніше ми розповідали, чи будуть затримки з індексацією пенсій.

Звернутися до Пенсійного фонду потрібно одразу після зміни реквізитів.

Подати заяву можна як особисто до сервісного центру Пенсійного фонду, так і онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Щоб подати заявку дистанційно, потрібно:

1. Авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2. У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» обрати «Внесення змін до пенсійної справи» – «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)».

3. Заповнити усі пункти заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт;
  • реєстраційний номер платника податків;
  • реквізити банківського рахунку.

Відскановані копії документам мають відповідати таким вимогам:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • сканкопії потрібно виготовити з оригіналів документів, вони мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

4. Перевити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП і натисніть «Відправити до ПФУ».

Стан опрацювання заяви можна відстежувати в розділі «Мої звернення».

Вас також можуть зацікавити новини:

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні