Раніше ми писали про збільшення пенсій та пільг.
Пенсійний фонд України запустив сервіс для оформлення електронного пенсійного посвідчення, яке замінює паперовий аналог. Ось детальна інструкція, як скористатися цим сервісом:
1. Підготовка документів
Перед початком оформлення підготуйте скановані копії таких документів:
- Ідентифікаційний код (РНОКПП).
- Паспорт громадянина України.
- Кольорова фотографія розміром 3х2,5 см (зроблена протягом останніх шести місяців).
- Фізичний підпис, виконаний чорним кольором, у форматі JPG.
Також переконайтеся, що у вас встановлено застосунок «Дія», і ви маєте авторизацію в ньому.
2. Авторизація на порталі
Перейдіть на вебпортал Пенсійного фонду за адресою portal.pfu.gov.ua. Авторизуйтеся за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
3. Подача заяви
- В особистому кабінеті знайдіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» на панелі зліва.
- Оберіть вкладку «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення», а потім — «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення в електронній формі».
4. Заповнення форми
- У вікні, яке з’явиться, ознайомтеся з інструкцією та натисніть «Продовжити».
- Внесіть необхідну інформацію про себе у відповідні поля форми.
- Завантажте заздалегідь підготовлені документи.
- Натисніть «Сформувати заяву».
5. Перевірка та відправлення
- Перевірте введені дані.
- Натисніть «Підписати та відправити в ПФУ».
6. Отримання відповіді
Статус вашої заяви можна відстежити в розділі «Мої звернення» — «Статус звернення» в особистому кабінеті.
Після успішного опрацювання ваша електронна пенсійна посвідка з’явиться в мобільному застосунку «Дія».
Вас також можуть зацікавити новини: