Деякі українці в липні можуть не отримати квитанції на оплату газу. Що робити у такому разі, пояснили в компанії-газопостачальнику “Нафтогаз”, яка обслуговує 98% споживачів блакитного палива в Україні.
Відповідне повідомлення з’явилося на сторінці компанії у соцмережі Facebook.
Раніше ми розповідали, скільки українцям доведеться платити за електроенергію, газ та воду з 1 серпня.
Газовики нагадали, що паперова платіжка має надійти споживачеві після 20 числа.
Ненадходження платіжок можливе з кількох причин, а саме:
- споживач має переплату за газ;
- споживач сплатив платіжку до 12 числа;
- споживач вибрав інший варіант розрахунку за газ.
Якщо всі названі причини не підходять, потрібно зв’язатися з Нафтогазом для з’ясування неотримання платіжки. Це можна зробити, зв’язавшись із компанією в соцмережах та залишивши свою адресу.
Крім того, у компанії нагадують, що всі споживачі можуть відмовитись від паперових платіжок на користь електронних. Зробити це можна через особистий кабінет на сайті my.gas.ua або через чат-боти “Нафтогазу” у Viber.
Серед переваг такого рахунку, крім екологічності, швидкість отримання. Онлайн-рахунок доступний вже 10 числа кожного місяця.
Вас також можуть зацікавити новини:
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Час затягувати пояси: чи світить пенсіонерам індексація пенсій у майбутні три роки (відео)