Щоб отримати письмове пояснення, потрібно написати заяву до Пенсійного фонду та почекати відповіді від 15 до 30 днів. Про це повідомив експерт із пенсійних питань газети та сайту «На пенсії» Сергій Коробкін.
Раніше ми розповідали, як подати електронну заяву в Пенсійний фонд.
«Якщо ви не погоджуєтесь з усними роз’ясненнями фахівців, завжди можете вимагати письмового пояснення з посиланням на нормативні документи. Для цього потрібно залишити свою письмову заяву або надіслати листа до місцевого управління. З одного боку, такої відповіді доведеться почекати – зазвичай від 15 до 30 днів. Але потім таку відповідь можна оскаржити, наприклад, в обласному управлінні, якщо ви з нею не згодні», – зазначив експерт.
Якщо ви звернулися до Пенсійного фонду і не знаєте до якого фахівця підійти, то слід зазначити, що робочі місця, де здійснюються прийом та обслуговування громадян, оформляються інформаційними табличками із зазначенням номера робочого місця, прізвища, імені, по батькові та посади працівника органу Пенсійного фонду, а також даних про те, які саме послуги надаються працівником на відповідному робочому місці.
Все це передбачено у постанові правління Пенсійного фонду «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України», №13-1 від 30 липня 2015 року.
Вас також можуть зацікавити новини:
Українцям пропонують докуповувати пенсію та стаж — що повідомили у Пенсійному фонді