Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Цей пиріг має дуже ніжну текстуру, він вологий і в міру солодкий. Випічка добре смакує…
Під час керування автомобілем потрібно дотримуватися встановлених правил, адже інакше доведеться не тільки наражати себе…
Метеоролог попереджає, що проведені розрахунки для кожного місяця і для сезону загалом, вказують на прогнозовані…
Багато представників бізнесу допомагають українцям, які опинилися в скрутному становищі через війну. Допомога надається у…
Триває підтримка українців у важкий воєнний час. Допомога надається у формі грошових виплат. Розповідаємо в…
Несподівана історія – Пенсійний фонд визнав свою помилку і почав повертати гроші пенсіонерам і робити…