Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…
Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…
Використання перев'язувальних матеріалів, бинтів та ранозагоювальних засобів є важливою частиною медичної практики та першої допомоги.…
Деякі українці, які постраждали через війну, можуть розраховувати на певні пільги від держави.
Пенсіонери мають низку обов’язків перед Пенсійним фондом України. Невчасне інформування про зміни у вашому житті…
На місці події працюють екстрені служби, які надають всю необхідну допомогу постраждалим. Також тривають аварійно-рятувальні…