Якщо громадянин України володіє нерухомістю, право на яку було отримано до 2013 року, то йому слід внести дані про такі об’єкти до Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно.
Згідно з поясненням Департаменту адміністративних послуг Львівської міськради, до 2013 року права власності на нерухоме майно реєструвалися Бюро технічної інвентаризації (БТІ). Воно видавало документ про право власності, виписку з реєстру або ставило відповідний штамп на самому документі.
Раніше ми писали, що в Україні змінилися правила вступу в спадщину.
Документи про право власності, видані у 80-х – 90-х роках, на звичайному папері, а не на нотаріальному бланку, і не зареєстровані в БТІ, слід обов’язково реєструвати. Якщо на документах немає штампів, відміток чи виписки з БТІ, фактично право власності вважається не підтвердженим, попри те, що людина прожила у квартирі чи будинку багато років.
Якщо ж на документах є хоча б один штамп, відмітка БТІ або є виписка з реєстру БТІ, тоді документи вважаються дійсними та право власності на нього визнається.
Проте під час продажу або іншого відчуження такої нерухомості, інформація має бути внесена до Державного реєстру прав для синхронізації баз даних.
Перерахунок пенсій з 1 квітня: чому працюючі пенсіонери не отримають підвищення виплат (відео)
Важливі нюанси допомоги малозабезпеченим сім’ям: від чого залежить розмір виплат (відео)
Стартувала реєстрація на отримання нових виплат для українців.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…