Подвійне зняття коштів у ПриватБанку: чому це відбувається
Один із клієнтів звернувся до банку з такою проблемою, пише портал Мінфін. З’ясувалося, що коли він оплачував товар банківською карткою на сайті магазину за допомогою системи liqpay, а ПриватБанк списав ці кошти двічі.
Раніше ми писали, що банки масово блокують картки українців без повідомлення.
При цьому перша сума була відзначена в Приват24 як заблоковані кошти, а друга – як успішна оплата.
“Перший раз, коли я намагався розв’язати цю проблему в чаті онлайн банкінгу, банк повернув мені заблоковані гроші, але потім вони знову зникли та позначаються як заблоковані. Вдруге я вже почав детальніше розбиратися з ситуацією, надав чеки про блокування і про оплату, але це не допомогло”, – розповів постраждалий клієнт.
Як повернути гроші, списані банком двічі
У відповіді на це повідомлення представники ПриватБанку вказали, що такі ситуації дійсно можуть виникати. Річ у тім, що якщо в момент оплати карткою переказ коштів блокується, але товар або послугу не отримано, операція ініціюється магазином. Зазвичай у таких випадках блокування скасовується протягом кількох днів з моменту переказу.
У разі невдалої транзакції клієнт банку може звернутися до служби підтримки та залишити заявку на розблокування суми. Для цього знадобиться копія чека повернення товару або скасування операції.
У будь-якому разі сума від неправильного переказу повернеться на баланс власника протягом 11 днів, запевнили представники ПриватБанку.
Право на захмарні пенсії: чому судді отримують 50 мінімальних виплат (відео)
Деякі пенсіонери можуть отримати надбавку до пенсійних виплат – кого це стосується (відео)