Новини

Є лише 30 днів: одержувачів субсидії попередили, що потрібно зробити, інакше допомоги не буде

Про це розповіли у Головному управлінні Пенсійного фонду у Донецькій області.

Про які зміни потрібно повідомити до Пенсійного фонду?

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.

Так, протягом місяця субсидіанти зобов’язані повідомляти про зміни щодо:

  • зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
  • зміни соціального статусу членів домогосподарства (укладання або розірвання шлюбу);
  • зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку житлово-комунальних послуг, що отримуються, умов їх надання;
  • зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
  • зміни керівника, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
  • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії.

У разі настання зазначених умов потрібно буде подати нову заяву та декларацію.

Як подати нову заяву на призначення житлових субсидій

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії або пільги онлайн:

  • авторизуйтесь за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • виберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
  • паспорт заявника; РНОКВП; інші необхідні документи;
  • перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Надіслати до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, що містять більше однієї сторінки, необхідно прикріплювати як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів і повинні бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • назви файлів повинні відповідати вигляду відсканованого документа.

Стан обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті у розділі “Мої звернення”.

Також, якщо немає можливості подати заяву онлайн, можна звернутися до ПФУ особисто.

Маніпуляції з присмаком брехні – експертний розбір звіту Мінсоцполітики

Кому з переселенців продовжать виплачувати соціальну допомогу – відповідь експерта ( відео)

Новое на сайте

  • Статті

Як вибрати диван для дому: повний гід

Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…

22/11/2024 13:04
  • Новини

В Україні планують заборонити небажані дзвінки: що пропонує новий законопроєкт

Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…

22/11/2024 12:41
  • Новини

“Ощадбанк” змінює правила: як це вплине на ваші фінанси

Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…

22/11/2024 11:42
  • Новини

Стартує прийом заявок на отримання новорічних подарунків поштою для дітей

Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…

22/11/2024 10:53
  • Статті

Ефективне використання перев’язувальних матеріалів та бинтів

Використання перев'язувальних матеріалів, бинтів та ранозагоювальних засобів є важливою частиною медичної практики та першої допомоги.…

22/11/2024 10:25
  • Новини

Про це знають не всі: які пільги та доплати належать дітям війни в Україні

Деякі українці, які постраждали через війну, можуть розраховувати на певні пільги від держави.

22/11/2024 09:46