Четвер, 21 Листопада, 2024
ГоловнаНовиниЕлектронний підпис для входу в кабінет Пенсійного фонду: як зробити його за...

Електронний підпис для входу в кабінет Пенсійного фонду: як зробити його за 2 хвилини (відео)

Этот материал также доступен на русском языке
Електронний цифровий підпис або ЕЦП став важливим інструментом, що забезпечує безпеку та легальність електронних документів і транзакцій. Читайте про те, що таке ЕЦП, КЕП, як його отримати і де можна використовувати.

Що таке електронний цифровий підпис ЕЦП

Електронний ключ – це електронні дані, які додаються передплатником до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються як підпис. Цей ключ має таку саму юридичну силу, як ваш власноручний підпис.

Раніше ми писали, як завантажити додаток Пенсійного фонду на телефон.

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) – це дані в електронній формі, отримані згодом криптографічного перетворення, що додаються до інших даних і дають змогу підтвердити їхню цілісність та ідентифікувати підписувача.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це вдосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Ключ КЕП можна скопіювати, надіслати електронною поштою та зберегти в будь-якому місці. А ключ КЕП використовується лише з того пристрою, на який він був згенерований, такий підпис надійніший, оскільки скопіювати його неможливо.

Як зробити електронний ключ онлайн у Приват24

У ПриватБанк можна отримати два види електронного підпису: 

  • файловий УЕП, що зберігається на флешці або жорсткому диску комп’ютера
  • SmartID КЕП, який можна завантажити на смартфон із застосунку Приват24 або Приват24 для бізнесу.

З їхньою допомогою ви можете підписати платежі, документи, звіти, договори про співпрацю, підтвердити особу тощо. Можливість отримати електронний підпис у ПриватБанк мають усі клієнти банку.

Як отримати УЕП у ПриватБанк дивіться в новому відео на нашому Youtube-каналі.

Кваліфікований електронний підпис автоматично буде завантажено на ваш комп’ютер у форматі .jks. Термін дії згенерованого в ПриватБанку ЕЦП – 1 рік.

Навіщо потрібен електронний цифровий підпис

Електронний цифровий підпис або ЕЦП від ПриватБанку можна використовувати: 

  • на ресурсах банку; 
  • в особистому кабінеті на веб-порталі ПФУ; 
  • для подання електронної звітності;
  • для ідентифікації користувачів id.gov.ua; 
  • в електронному кабінеті податкової;
  • у застосунку Дія тощо.

Як перевірити електронний ключ

Перевірити ЕЦП можна через сайт Центрального засвідчувального органу або Дію. Для цього потрібно перетягнути файл у форматі p7s, pdf, xml або zip у відповідне вікно. У процесі перевірки документ залишається на вашому пристрої та не передається на жоден сервер, тож усе повністю безпечно.

Як відрізняються пенсії працюючих та непрацюючих пенсіонерів: хто отримує більше і чому

Пенсіонерам встановлено щомісячну компенсаційну виплату: хто і скільки може отримати

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні