Про це нагадали у Головному управлінні Пенсійного фонду України у Донецькій області.
Яку інформацію має надати пенсіонер у ПФУ
Отже, щоб не втратити виплати, кожен пенсіонер має повідомити ПФУ про такі обставини:
- влаштування на роботу, звільнення з роботи;
- реєстрація або зняття з обліку як фізичної особи – підприємця;
- придбання, зміна або припинення особливого статусу;
- зміна місця проживання (реєстрації);
- виїзд на постійне місце проживання за кордон.
Це передбачено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1.
Зокрема, необхідно повідомити про:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі крадіжки або втрати старого;
- зміні прізвища, імені та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни).
Важливо пам’ятати: про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України у 10-денний термін.
Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можна дистанційно – на веб-порталі електронних послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua
Вибирайте зручний для себе спосіб авторизації в особистому кабінеті на веб-порталі ПФУ за посиланням https://bit.ly/3JNZzGH
Після авторизації виберіть розділ «Про пенсійне забезпечення» у лівому бічному меню та знайдіть пункт «Заява на перерахунок пенсії».
Виберіть вид перерахунку зі списку, що розкривається, і заповніть атрибути заяви.
У ПФУ звернулися до українців із проханням своєчасно повідомляти про зміну обставин, які можуть вплинути на пенсійне забезпечення.
Пенсіонерам встановлено щомісячну компенсаційну виплату: хто і скільки може отримати
Приниження чи допомога? Як сьогодні виживають українські пенсіонери – відеоопитування