П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаКомуналкаПостачальник електроенергії звернувся до клієнтів із заявою – що їм тепер доступно

Постачальник електроенергії звернувся до клієнтів із заявою – що їм тепер доступно

Этот материал также доступен на русском языке
Споживачі електрики в декількох областях можуть скористатися новими послугами, які їм стали доступні. Тепер їхня оплата рахунків стане набагато комфортнішою.

Чому електронні квитанції кращі

Частина українських споживачів електроенергії вже відмовилася від звичайних квитанцій за світло і отримує електронними рахунками. У компанії Yasno пояснили, чому електронні квитанції все ж таки кращі:

  • споживач може сам згенерувати та оплатити електронну платіжку в Особистому кабінеті на сайті Yasno, коли йому зручно;
  • клієнт у будь-який момент може перевірити кількість спожитої електроенергії за підсумками місяця;
  • усі оплати, проведені через Особистий кабінет, зберігаються там у PDF-форматі, їх можна проаналізувати в будь-який час;
  • клієнт може самостійно вибрати платіжну систему і заощадити на додаткових комісіях;
  • перекази за такими платежами зараховуються моментально;
  • споживач може сам роздрукувати квитанцію за такої потреби.

Раніше ми писали, скільки потрібно зберігати квитанції про оплату комунальних послуг. 

Як перейти на електронну платіжку.

Зробити це можна в особистому кабінеті на сайті компанії Yasno.

“Для цього на сторінці, яка відкривається одразу після входу до кабінету, необхідно натиснути “Обрати електронний рахунок”. І вже наступного місяця клієнт отримає електронний рахунок замість паперового”, – розповіли в компанії.

Допомога від ООН – чому не всі пенсіонери її отримали та як це можна зробити

Приниження чи допомога? Як сьогодні виживають українські пенсіонери – відеоопитування

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні