Як йдеться у повідомленні “Львівобленерго”, єдиної дати для цього немає, оскільки для кожного лічильника вона своя і залежить від того, коли він був встановлений та введений в експлуатацію.
Насамперед зазначимо, що побутовим клієнтам електромереж не потрібно самостійно замовляти повірку – це роблять електрики відповідних компаній. Перевірку електролічильників проводять залежно від класу точності лічильника раз на 4, 6 чи 8 років.
Електрики самі контролюють необхідність повірки лічильника і можуть заявити про його заміну.
Щодо плати, то споживачі за повірку не платять. Найчастіше заміна старого лічильника теж проводиться безкоштовно – винятком може бути бажання клієнта встановити сучасний багатозонний лічильник.
Це все стосується побутових споживачів, а от, якщо йдеться про підприємства, то тут потрібно самостійно стежити за термінами експлуатації лічильників та оплачувати їхню повірку.
Запам’ятайте, повірку лічильників можуть проводити лише акредитовані відомства.