Так, йдеться про те, що з квітня 2023 року “Нафтогаз” та “Газмережі” встановили повну взаємодію своїх кол-центрів. Тепер клієнти всю необхідну інформацію можуть передавати якісніше, як заявлено.
Також слід нагадати, що тепер українці замість двох паперових платіжок отримують одну за споживання та розподіл газу. Такі платіжки почали приходити у квітні за березень.
Виходячи з нововведень, тепер клієнти лише по одному дзвінку можуть отримати консультацію фахівця газової компанії. Послуга доступна у сервісі my.gas.ua.
Також у «Нафтогазі» розповіли про графік роботи кол-центру. Так, працівники прийматимуть дзвінки у робочі дні з 8 до 19 години, а у вихідні – з 9 до 19 години. Додзвонитися в кол-центри “Нафтогаз” та “Газмережі” можна з будь-яких операторів на розсуд клієнтів – Vodafone, kyivstar, lifeсell та Укртелеком.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як повернути переплату за газ.
Від шматочка такого пирога важко відмовитися, він повітряний, ароматний, м'який. З таким пирогом і торта…
Яйця вважаються корисним продуктом, але є обмеження, які слід знати кожному. Інакше – без візиту…
Погода в неділю 19 травня буде не такою вже спекотною. У деяких регіонах пройдуть дощі…
У вихідні не очікується зниження сонячної активності. Імовірність магнітних бур може зрости до 25%.
Домашнє фарбування, зроблене якісно й акуратно, не поступиться зробленому в салоні. Однак у домашніх умовах…
Кожна господиня стикається з проблемою під час миття вікон - на склі залишаються розводи. Однак…