У разі втрати банківської картки, на яку надходила пенсія, насамперед слід її заблокувати.
Про це повідомили у прес-службі Пенсійного фонду України.
Потрібно зателефонувати на гарячу лінію вашого банку, який обслуговує вас як пенсіонера, та повідомити про втрату картки.
Це допоможе зберегти ваші кошти, адже співробітники банку негайно заблокують картку.
Ви також можете заблокувати картку:
- через мобільний банкінг,
- через інтернет-банк,
- або особисто у відділенні банку.
Для отримання нової банківської картки для пенсійних виплат зверніться до найближчого відділення вашого банку та замовте нову картку.
Зазвичай, нова карта «прив’язується» до існуючого банківського рахунку пенсіонера. Якщо ви змінюєте рахунок у банку (або сам банк), інформуйте про це Пенсійний фонд України. Це можна зробити через зручний сервісний центр Фонду або веб-портал електронних послуг Фонду, подавши заяву з оновленими реквізитами.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про найпопулярніші серед пенсіонерів банки для отримання пенсії.