Обов’язковим є подання декларації про доходи та витрати. У разі виявлення помилки у декларації уповноважений орган повинен сповістити заявника про помилку. При цьому уповноважений орган самостійно обирає форму такого повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс-повідомлення, лист на електронну пошту, повідомлення через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України або через Портал Дія).
Для усунення помилки людина може подати нову декларацію чи доповнити попередню.
Подавати виправлену декларацію людина може будь-яким зручним для неї способом. Ви можете виправити помилку протягом 30 календарних днів з дати подання документів. У той же час, 30-денний термін виправлення помилки може бути продовжений на час хвороби заявника. При цьому факт хвороби має бути підтверджений документально.
Якщо протягом певного терміну помилку у декларації (або заяві) виправлено не було, у призначенні житлової субсидії буде відмовлено.
Про це заявника повідомляють протягом трьох календарних днів із дня ухвалення такого рішення.
При цьому заявник про прийняте рішення інформується з врученням відповідного паперового повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови та порядку оскарження прийнятого рішення або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України або Портал Дія.
У період дії воєнного стану в Україні уповноважений орган може повідомляти заявника про ухвалене рішення у телефонному режимі з внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, за які покупки можуть позбавити субсидії.