Середа, 6 Липня, 2022
ГоловнаНовиниДе і в кого можна отримати докладну відповідь на запитання щодо пенсії?

Де і в кого можна отримати докладну відповідь на запитання щодо пенсії?

Этот материал также доступен на русском языке
З початком воєнних дій роботу різних організацій було припинено. Надавати консультації по телефону не міг і Пенсійний фонд.

Поступово робочий час гарячої лінії збільшувався і поспілкуватися зі спеціалістом стало набагато простіше.

В даний час контакт-центр Пенсійного фонду України (ПФУ) працює за довоєнним графіком.

Зателефонувати та отримати консультацію можна шість днів на тиждень:

  • з понеділка по п’ятницю – з 8.00 до 20.00,
  • а в суботу – з 8.00 до 14.00.

Номери телефонів контакт-центру ПФУ:

  • 0-800-503-753 (дзвінки безкоштовні);
  • (044) 281-08-70, (044) 281-08-71 (безкоштовно для мешканців Києва).

Перелік питань, з якими звертаються до контакт-центру, досить широкий. Найбільш популярні стосуються проведення перерахунку пенсій та нюансів індексації. Також актуальними є питання отримання виплат у проблемних районах.

Нове на сайті