Середа, 25 Травня, 2022
ГоловнаНовини"ПриватБанк" впізнаватиме клієнтів по голосу

“ПриватБанк” впізнаватиме клієнтів по голосу

Этот материал также доступен на русском языке
Для безопасного и быстрого обслуживания по телефону клиентской поддержки 3700 "ПриватБанк" запустил технологию голосовой биометрии.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.

Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.

Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.

“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.

Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.

Нове на сайті