Якщо у пацієнта є необхідність дізнатися або уточнити будь-яку інформацію, можна зателефонувати до контакт-центру Національної служби здоровʼя за телефоном 16-77 (усі дзвінки безкоштовні).
Запитання, на які можна отримати відповідь:
- Як змінилися правила надання медичної допомоги під час воєнного стану?
- Як отримати медичну допомогу людям, які через бойові дії переїхали до інших регіонів?
- Яку безкоштовну допомогу надає найближча лікарня у рамках програми медичних гарантій?
- У яких випадках потрібне направлення до лікаря?
- Як отримати «Доступні ліки»?
- Де отримати препарати інсуліну?
Оператори відповідають на дзвінки у робочі дні – з 9.00 до 18.00 (у п'ятницю – до 16.45). У інший час на більшість запитань відповіді може дати автовідповідач.