Новини

Субсидії можна оформити онлайн: як це зробити

Мінсоцполітики запровадило електронний сервіс, щоб спростити порядок отримання допомоги та дати можливість робити це, не відвідуючи адміністративних закладів.

Хто має право на субсидію

Право на отримання субсидії має кожна українська сім’я чи окремий громадянин, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують у середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Як отримати послугу онлайн: інструкція

Для оформлення субсидії онлайн необхідно:

  1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику “Е-Сервіси”.
  2. У рубриці “Е-Сервіси” вибрати “Субсидії”.
  3. Після автоматичного переходу на сайт, де потрібно заповнити форму, а саме вибрати один із трьох способів реєстрації:

Крок 1

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії пропонується вибрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання “реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом” та “реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID”, подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

Важливо. У разі “реєстрація або вхід за адресою електронної пошти” необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та занести до органу соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

  • заяву про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
  • декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення: “Ваша електронна заява на призначення житлової субсидії була успішно зареєстрована. Його номер …”. Про всяк випадок збережіть його.

Що ж після?

Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який призначений під час заповнення електронної форми.

У разі, якщо не використовувався електронний підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, щоб власноруч підписати документи.

Джерело: rbc.ua

Раніше ми розповідали, як перевірити заборгованість із комунальних послуг, не виходячи з дому.

 

Новое на сайте

  • Новини

“Ощадбанк” змінює правила: як це вплине на ваші фінанси

Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…

22/11/2024 11:42
  • Новини

Стартує прийом заявок на отримання новорічних подарунків поштою для дітей

Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…

22/11/2024 10:53
  • Статті

Ефективне використання перев’язувальних матеріалів та бинтів

Використання перев'язувальних матеріалів, бинтів та ранозагоювальних засобів є важливою частиною медичної практики та першої допомоги.…

22/11/2024 10:25
  • Новини

Про це знають не всі: які пільги та доплати належать дітям війни в Україні

Деякі українці, які постраждали через війну, можуть розраховувати на певні пільги від держави.

22/11/2024 09:46
  • Новини

Є 10 днів: кому із пенсіонерів потрібно надати персональні дані, інакше виплат не буде

Пенсіонери мають низку обов’язків перед Пенсійним фондом України. Невчасне інформування про зміни у вашому житті…

22/11/2024 08:56
  • Новини

У наслідок ворожої атаки на Суми є загиблі і поранені – воєнне зведення 22 листопада

На місці події працюють екстрені служби, які надають всю необхідну допомогу постраждалим. Також тривають аварійно-рятувальні…

22/11/2024 08:25