Пенсійне посвідчення є головним документом для пенсіонера. Його потрібно пред’являти для користування пільгами у праві на проїзд у громадському транспорті, для отримання знижки при розрахунку у торговельній мережі або в аптеках, де вони передбачені для пенсіонерів.
Як зазначають у Пенсійному фонді, пенсіонери мають можливість замовити електронне пенсійне посвідчення, яке містить банківський платіжний додаток, або звичайне паперове пенсійне посвідчення.
Платити за оформлення пенсійного посвідчення не треба.
Як отримати пенсійне посвідчення?
Пенсійне посвідчення можна замовити двома способами:
- на підставі заяви, яка подається особисто або законним представником до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України;
- або за допомогою дистанційної форми обслуговування громадян – веб-порталу електронних послуг ПФУ.
Які документи необхідні для оформлення пенсійного посвідчення?
- Анкета (заповнюється спеціалістом органу Пенсійного фонду України або формується автоматично на веб-порталі);
- Паспорт громадянина України;
- Документ про надання реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- Кольорове фото розміром 3*2,5.
Якщо пенсіонер вирішить скористатися електронною послугою веб-порталу, він повинен авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – через закладку веб-порталу «ЕЦП». Електронний підпис можна отримати в акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК) та у банківських установах.
Варто зазначити, що поки що електронне пенсійне посвідчення можна замовити, якщо ви отримуєте пенсію через банківські відділення АТ «Ощадбанк».
Електронне пенсійне посвідчення як платіжна картка видається строком на три роки.
Читайте також:
- Як обчислюють пенсії в Україні: названі три важливі умови;
- Что делать, если утеряно электронное пенсионное удостоверение;
- Пенсионное удостоверение: почему не указан вид пенсии?
Источник: finance.ua