Ключові тези:
При знятті готівки в банкоматах ПриватБанку користувачі іноді стикаються з технічними збоями — гроші списуються з рахунку, але пристрій їх не видає.
Розповідаємо, що робити в такій ситуації, посилаючись на портал «Мінфін», де клієнти часто залишають відгуки про банки.
Раніше ми повідомляли, як отримати свої гроші, якщо банк збанкрутував.
На платформі “Мінфін” регулярно з’являються історії про збої в роботі банкоматів ПриватБанку. Клієнти розповідають, що під час операції гроші не з’являються, але сума при цьому списується. Такі інциденти вимагають окремої процедури розгляду та повернення коштів.
Одна з користувачок описала випадок, коли банкомат не видав готівку з картки Payoneer, проте списав всю суму. Вона зазначила, що не змогла отримати допомогу від банку, оскільки не є його клієнткою.
У ПриватБанку пояснюють, що у випадку невидачі грошей банкоматами проводиться технічна перевірка, під час якої з’ясовують, чи залишились у пристрої зайві кошти. Інкасацію здійснюють щонайменше раз на тиждень.
Повернення коштів може тривати до двох тижнів, а у складних випадках — до 30 днів. Якщо ж інцидент стався з карткою іншої фінустанови, процес може затягнутися на 45–120 днів.
Щоб прискорити процедуру, варто звернутися до відділення банку із заявою, додавши:
Читайте також:
Ощадбанк зобов’язав клієнтів оновити дані. Що буде, якщо проігнорувати повідомлення?
Коли припиняється допомога дітям померлого годувальника? Мінімальні державні гарантії для родин у біді.
З віком харчування відіграє вирішальну роль у підтримці здоров'я та довголіття. Однак не всі продукти…
Чому кішка тримається поруч, коли ви хворієте? Науковці розкрили, що стоїть за такою дивною поведінкою.
Пенсія за вислугу років — це виплата, яку отримують люди певних професій, якщо через характер…
Алгоритм отримання екстрених коштів від УВКБ. Які документи потрібні для оформлення допомоги?