Ключові тези:
Ми всі купуємо товари й користуємося послугами. Але що робити, якщо вам продали неякісний товар або надали послугу неналежної якості?
Направте письмову претензію з вимогою замінити товар або повернути гроші. Збережіть усі документи: чеки, квитанції, гарантійні талони, інструкції (їхні ксерокопії додайте до письмової претензії).
Подайте скаргу до відділу з питань захисту прав споживачів міської або районної ради. Це можна зробити:
телефоном через «гарячу лінію» (оформлять усне звернення);
письмово — особисто або поштою.
Також можна звернутися на цілодобову «гарячу лінію» Держпродспоживслужби за номерами:
(044) 364-77-80;
(050) 230-04-28
або на урядову «гарячу лінію» 15-45.
Згідно із Законом «Про звернення громадян» воно має містити:
прізвище, ім’я, по батькові та адресу;
контактний телефон;
опис проблеми та вимоги;
відомості про пільги (за наявності) і копію пільгового посвідчення;
підпис і дату.
Обов’язково додайте копію чека, квитанції або договору.
Якщо вимоги не дотримано, звернення повертають із роз’ясненням упродовж десяти днів.
За законом, звернення мають розглянути впродовж місяця, а ті, що не потребують додаткової перевірки, — не пізніше п’ятнадцяти днів.
Ви можете подати позов до місцевого суду. Споживачі звільняються від сплати судового збору у справах, пов’язаних із захистом їхніх прав. У позові вкажіть, у чому полягає порушення, і додайте докази. Ви можете вимагати:
Вас також можуть зацікавити новини:
Бажаєте зберегти аромат та насолоду дині до зими? Сушена диня – це простий та корисний…
Діти учасників бойових дій в Україні мають право на цілу низку пільг, які передбачені законом…
Стаж не зник, навіть якщо підприємство давно ліквідовано. Головне – знати, як його відновити.
У серпні треба виконати кілька важливих дій, інакше хурма не витримає морозів. Експерт пояснив, які…
Сезон баклажанів у розпалі – саме час приготувати ароматну та соковиту страву з фаршем, овочами…
В Україні змінили правила залучення осіб до суспільно корисних робіт під час воєнного стану. Нові…