Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Новини

Пенсія більша за зарплату: як прокурор у 41 рік отримав виплати 219 тисяч гривень

В Україні зафіксували черговий випадок надвисокої спецпенсії, яка у рази перевищує середні зарплати та виплати…

14/12/2025 16:00
  • Новини

Комуналка повільно, але впевнено дорожчає: за що українці вже платять більше

Загальне зростання цін в Україні сповільнилося, однак комунальні платіжки все ж ростуть. Найвідчутніше українці це…

14/12/2025 15:00
  • Новини

Чому сало перетворилося на делікатес: що відбувається з традиційним продуктом українців

Сало, яке завжди вважалося символом української кухні, для багатьох стало недоступним. Напередодні свят споживачі стикнулися…

14/12/2025 14:00
  • Новини

Можуть залишитися без пенсії: кого у 2026 році торкнуться нові вимоги до стажу

У 2026 році в Україні змінюються умови виходу на пенсію за віком. Це може стати…

14/12/2025 13:00
  • Новини

Швидкий рецепт випічки до свят: як приготувати різдвяне печиво за 25 хвилин

Різдво асоціюється з домашнім затишком й смачною випічкою, але не всі готові проводити години на…

14/12/2025 12:00
  • Новини

Українцям компенсують сотні кіловат електроенергії: хто першим отримає допомогу від держави

Під час опалювального сезону частина споживачів може отримати грошову компенсацію за спожиту електроенергію. Виплати здійснюють…

14/12/2025 11:00