Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
При виборі тротуарної плитки більшість покупців насамперед звертають увагу на зовнішній вигляд: форму, колір, фактуру.…
Тепла погода чи знову заморозки і сніг? Чого очікувати українцям у суботу? Синоптики зробили детальний…
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Домашня ковбаса готується дуже просто і швидко! Не вірите? Переконайтеся в цьому самі!
Полуниця може бути красивою, стиглою, але на смак – як лимон? Розповідаємо, як цього уникнути.
Комунальні тарифи в Україні продовжують зростати. Зокрема, виріс тариф на прибирання прибудинкової території. Та чи…