Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Новини

Погода на вихідні 7-8 червня: що обіцяють синоптики

Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.

06/06/2025 23:22
  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 7 червня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

06/06/2025 22:47
  • Новини

Підвищуємо урожайність сливи: як боротися з кореневими паростками

Кореневі паростки – невидимий ворог урожаю сливи. Дізнайтеся, як правильно їх усунути, щоб насолоджуватися улюбленими…

06/06/2025 22:12
  • Новини

Справжній смак дитинства: готуємо найпопулярніші цукерки 90-х «Метеорит» власноруч

Ці легендарні цукерки легко приготувати в домашніх умовах. Повірте, вони будуть набагато кращими, ніж магазинні!

06/06/2025 21:43
  • Новини

Частина українців має терміново оновити водійські посвідчення: кого це стосується

В Україні готують нові правила для автомобілістів. Які зміни чекають на власників водійських посвідчень.

06/06/2025 21:10
  • Новини

Суми в платіжках за електроенергію зростуть на 50%: кого доведеться заплатити більше

Комунальники попередили, що частині українців нарахують платежі за електроенергію зовсім по інших тарифах, ніж зазвичай.…

06/06/2025 20:17