Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
Європейська зима зі східним характером — хуртовини, лавини й крижані дощі. Прогноз, який здивує українців.
У 2026 році ВПО виділили 72 млрд грн підтримки. Які пільги отримують переселенці: виплати, житло,…
Дзвінок з Viber або Telegram від імені банку — це пастка. Як перевірити підозрілий дзвінок?
Оцифрування трудових книжок дасть можливість захисти дані від втрати, спростити доступ до інформації про стаж…
Через необачність жителька Полтави втратила 75 тисяч гривень. Зловмисники під виглядом оформлення грошової допомоги здобули…
Макарони - улюблена страва мільйонів, але часто їх вважають ворогом стрункості. Насправді при правильному виборі…