Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Новини

Погода в Україні на вівторок, 9 вересня: буде сонечно або дощитиме

На початку тижня атмосферні фронти зі сходу, а також циклонічна діяльність над акваторією Чорного моря…

08/09/2025 23:48
  • Новини

Магнітні бурі на вівторок, 9 вересня 2025 року: що помітили астрофізики

Попередження про магнітні бурі допомагають контролювати фактори ризику, тому що магнітні бурі можуть негативно впливати…

08/09/2025 23:20
  • Новини

Як живуть пенсіонери в Німеччині: що купують та їдять

Середня пенсія у Німеччині становить 1440 євро. На що вистачить цієї пенсії? Що купують і…

08/09/2025 22:13
  • Новини

Дострокова пенсія в Україні: хто має на неї право у 2025 році

Деякі категорії громадян України мають право вийти на пенсію достроково — за дотримання певних умов…

08/09/2025 21:29
  • Новини

Як приготувати чорнослив вдома та зберігати до року – поради для здоров’я та економії

Зробити чорнослив удома простіше, ніж здається. При правильному сушінні та грамотному зберіганні він збереже максимум…

08/09/2025 20:35
  • Статті

Чи можна носити чужий одяг: що кажуть про речі з секонду лікарі та цілителі

Чи можна носити чужий одяг — питання не лише гігієни, а й енергетики. Лікарі, психолог…

08/09/2025 19:33