Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Статті

Товщина тротуарної плитки: що потрібно знати перед покупкою

При виборі тротуарної плитки більшість покупців насамперед звертають увагу на зовнішній вигляд: форму, колір, фактуру.…

18/04/2025 23:57
  • Новини

Погода в Україні на суботу, 19 квітня

Тепла погода чи знову заморозки і сніг? Чого очікувати українцям у суботу? Синоптики зробили детальний…

18/04/2025 23:32
  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 19 квітня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

18/04/2025 23:02
  • Новини

Ніжна, соковита, просто тане у роті: найсмачніший і найпростіший рецепт домашньої ковбаси

Домашня ковбаса готується дуже просто і швидко! Не вірите? Переконайтеся в цьому самі!

18/04/2025 21:41
  • Новини

Полуниця буде солодшою, ніж цукор: як забрати з ягід кислоту

Полуниця може бути красивою, стиглою, але на смак – як лимон? Розповідаємо, як цього уникнути.

18/04/2025 21:32
  • Новини

Тарифи на прибирання прибудинкової території виросли: чи обов’язково платити за цю комунальну послугу

Комунальні тарифи в Україні продовжують зростати. Зокрема, виріс тариф на прибирання прибудинкової території. Та чи…

18/04/2025 20:46