Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
Групи інвалідності залишаються, виплати людям з інвалідністю зберігаються, ветерани отримають суттєву підтримку. Ось під такими…
Зима приносить чимало незручностей водіям, і холодний салон авто — одна з найгірших. Проте кілька…
Вафельний закусочний торт – це не лише смачна, а й ефектна страва, яка прикрасить будь-який…
Синоптики обіцяють потепління в Україні: температура підніметься до +20°С, але не в усіх регіонах.
Реєстрація на багатоцільову грошову допомогу відкриється вже 19 січня. Це шанс для вразливих домогосподарств отримати…