Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
На початку тижня атмосферні фронти зі сходу, а також циклонічна діяльність над акваторією Чорного моря…
Попередження про магнітні бурі допомагають контролювати фактори ризику, тому що магнітні бурі можуть негативно впливати…
Середня пенсія у Німеччині становить 1440 євро. На що вистачить цієї пенсії? Що купують і…
Деякі категорії громадян України мають право вийти на пенсію достроково — за дотримання певних умов…
Зробити чорнослив удома простіше, ніж здається. При правильному сушінні та грамотному зберіганні він збереже максимум…
Чи можна носити чужий одяг — питання не лише гігієни, а й енергетики. Лікарі, психолог…