Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Новини

Погода в Україні на п’ятницю, 25 липня: що зі спекою

У п'ятницю, 25 липня, атмосферний фронт торкнеться західних областей України, і тому пройдуть короткочасні дощі.…

24/07/2025 23:26
  • Новини

Що робити, якщо потієш занадто сильно: прості рішення та перевірені рецепти

Піт — це нормально, але надмірна пітливість може завдавати чимало незручностей. Розбираємось, чому ви потієте…

24/07/2025 22:46
  • Новини

Магнітні бурі на п’ятницю, 25 липня 2025 року: чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня

Дуже важливо у дні з магнітними бурями та напередодні приділяти особливу увагу здоров'ю.

24/07/2025 21:44
  • Статті

Півстоліття разом: як любов, творчість і терпіння рятують у важкі часи

Війна робить стосунки вразливими, але дніпряни Олена та Володимир Рудови доводять: любов, терпіння та спільна…

24/07/2025 20:58
  • Статті

Переваги відпарювачів для одягу в сучасному побуті

Сьогодні, коли ритм життя стає все більш динамічним, важливість ефективного догляду за одягом зростає. Сучасні…

24/07/2025 19:49
  • Статті

Справи сімейні: чи відповідає один із подружжя за кредити другого

У шлюбі подружжя ділить не лише радість і побут, але й майно — а іноді…

24/07/2025 19:22