Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
В Україні зафіксували черговий випадок надвисокої спецпенсії, яка у рази перевищує середні зарплати та виплати…
Загальне зростання цін в Україні сповільнилося, однак комунальні платіжки все ж ростуть. Найвідчутніше українці це…
Сало, яке завжди вважалося символом української кухні, для багатьох стало недоступним. Напередодні свят споживачі стикнулися…
У 2026 році в Україні змінюються умови виходу на пенсію за віком. Це може стати…
Різдво асоціюється з домашнім затишком й смачною випічкою, але не всі готові проводити години на…
Під час опалювального сезону частина споживачів може отримати грошову компенсацію за спожиту електроенергію. Виплати здійснюють…