Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.
Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:
Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.
Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:
У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.
Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:
Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.
*на правах реклами
У п'ятницю, 25 липня, атмосферний фронт торкнеться західних областей України, і тому пройдуть короткочасні дощі.…
Піт — це нормально, але надмірна пітливість може завдавати чимало незручностей. Розбираємось, чому ви потієте…
Дуже важливо у дні з магнітними бурями та напередодні приділяти особливу увагу здоров'ю.
Війна робить стосунки вразливими, але дніпряни Олена та Володимир Рудови доводять: любов, терпіння та спільна…
Сьогодні, коли ритм життя стає все більш динамічним, важливість ефективного догляду за одягом зростає. Сучасні…
У шлюбі подружжя ділить не лише радість і побут, але й майно — а іноді…