Статті

Просування нерухомості в інтернеті: що повинен знати кожен ріелтор

Щоб уникнути зниження якості обслуговування й одночасно розширити аудиторію потенційних клієнтів, корисно використовувати CRM для нерухомості, а також дотримуватися базових рекомендацій.

Ключові платформи для просування

Спочатку потрібно сформувати маркетинговий план, а саме: де і в якому форматі належить розміщувати публікації. Доступні три основні варіанти:

  • Спеціалізовані сайти для пошуку нерухомості. Тематичні майданчики – перший етап шляху 90% клієнтів, тому з них і варто почати. Вони забезпечують високий трафік і простоту у використанні.
  • Соціальні мережі. Instagram, Facebook і TikTok ідеально підходять для створення візуально привабливих постів про нерухомість. Відео- та фото-контент може сильно вплинути на сприйняття об’єкта покупцем, головне правильно зробити акцент на перевагах.
  • Власні веб-сайти та блоги. Якщо ріелтор працює на себе або керує агентством, наявність зручної «візитівки» допомагає не тільки просувати об’єкти, а й позиціонувати себе як експерта.

Кожен напрямок важливий і актуальний, тому не варто нехтувати ними. Працювати одразу в трьох напрямках складно, але це дає змогу забезпечити максимальне охоплення – і об’єкти не будуть місяцями простоювати в очікуванні покупців або орендарів.

CRM – вірний помічник у просуванні

Базова програма для ріелторів повинна не тільки фіксувати контакти та бути зручною у формуванні бази, а й володіти додатковими інструментами. Основні опції, які будуть актуальні для фахівця з нерухомості:

  • пошук наводок;
  • підбір пропозицій для клієнтів;
  • розміщення оголошень.

У результаті, реклама об’єктів займає набагато більше часу, ніж довелося б на неї витратити. І можна присвятити вивільнені години написанню сценаріїв і монтажу reels або створенню цікавих публікацій.

Аналіз даних для ефективності

Щоб обрати найдієвіші канали просування і скоригувати стратегію за потреби, потрібно знайти відповіді на кілька ключових запитань:

  • хто відгукується на рекламу – вік, стать та інші характеристики;
  • коли клієнти найбільш активні – ранок, день або вечір;
  • який тип контенту привертає більше уваги – зображення чи відео.

Все це допоможе точніше налаштувати таргетинг, щоб зосередитися на найперспективніших напрямках. І головне: створювати якісний контент з інформативними та привабливими описами – і клієнти точно не пройдуть повз такі публікації.


*на правах реклами

Новое на сайте

  • Новини

Магнітні бурі на неділю, 19 січня 2025 року

Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?

18/01/2025 20:51
  • Новини

Виплати по інвалідності: кому платитимуть, а кого змусять працювати

Групи інвалідності залишаються, виплати людям з інвалідністю зберігаються, ветерани отримають суттєву підтримку. Ось під такими…

18/01/2025 19:44
  • Новини

Ефективний прогрів автомобіля: як не витрачати час даремно

Зима приносить чимало незручностей водіям, і холодний салон авто — одна з найгірших. Проте кілька…

18/01/2025 18:40
  • Новини

Незвичайна страва з простих інгредієнтів: вафельний закусочний торт

Вафельний закусочний торт – це не лише смачна, а й ефектна страва, яка прикрасить будь-який…

18/01/2025 17:28
  • Новини

Це не погода, а справжня аномалія: синоптики зробили несподіваний прогноз на кінець січня

Синоптики обіцяють потепління в Україні: температура підніметься до +20°С, але не в усіх регіонах.

18/01/2025 16:31
  • Новини

По 10 800 гривень на кожного члена сім’ї: у 5 областях оголошено нову реєстрацію на допомогу

Реєстрація на багатоцільову грошову допомогу відкриється вже 19 січня. Це шанс для вразливих домогосподарств отримати…

18/01/2025 15:32