Тур з повернення уггі досяг останнього рубежу fashion-схвалення: Тижнів моди в колекціях весна/літо 2024 та осінь/зима 2024. Дизайнери не лише радять купити уггі чорні на овчині, яких мода уникала ще десять років тому; вони оновлюють їх найнесподіванішими способами:
Колаборації Ugg, випущені для сезону осінь/зима 2024 року, презентували індивідуальні моделі для своїх колекцій. Висновки: по-перше, масово доступне взуття все ще може виглядати як щось несподіване в руках незалежних дизайнерів. І, по-друге, навіть модники, схоже, прагнуть свободи від незручного взуття. Це очевидно по сплеску м’яких, підтримуючих та абсолютно ергономічних дизайнів.
Відродження Ugg, особливо модних на початку 2000-х років, було вражаючим. Названий «Uggaissance» журналом Marie Claire, бренд пережив ренесанс, який підживлюють инфлюенсери, тіктокери і знаменитості, включаючи Беллу Хадід і Кендалл Дженнер.
Після короткого затишшя у 2010-х роках бренд відродився, ставши більш сильним та актуальним, ніж будь-коли, завдяки платформам соціальних мереж, таким як TikTok. Причина — захоплення ностальгією за 90-ми та 2000-ми роками, коли нові покоління відкрили та прийняли фірмове поєднання комфорту та скромного стилю уггі. Ця привабливість ще більше зміцнилася у 2022 році, коли бренд залучив Шер, яка сама по собі є іконою, як обличчя бренду. За допомогою соцмереж Ugg продовжує використовувати незліченні способи, якими люди у всьому світі роблять популярні моделі, такі як міні-черевики, капці та чоботи на платформі, частиною своїх гардеробів.
*на правах реклами
Затишшя перед бурею. Магнітосфера не заспокоюється — метеозалежним радять берегтися.
Дуже рідко питання: чи готові ви пити воду з-під крана без використання фільтра, можна почути…
Швидко, красиво, смачно. Цей турецький рецепт вже став світовим трендом.
Ці прикраси шкодять дому та здоров'ю. Експерти попередили про небезпеку магнітів.
Прості способи зберегти моркву й буряк свіжими всю зиму. Де овочі почуватимуться найкраще?
Чим відрізняються макарони за 30 і 90 грн? Шукайте відповідь на упаковці.