Колаборації Ugg — оригінальні погляди на звичну модель
Тур з повернення уггі досяг останнього рубежу fashion-схвалення: Тижнів моди в колекціях весна/літо 2024 та осінь/зима 2024. Дизайнери не лише радять купити уггі чорні на овчині, яких мода уникала ще десять років тому; вони оновлюють їх найнесподіванішими способами:
- Подіумні версії від Collina Strada були зроблені з екошкіри, відповідно до екологічної заяви місії бренду.
- Tolu Coker, висхідне ім’я в календарі Лондонського тижня моди, лазером наніс смуги на сабо Ugg, які поєднувалися з сукнями та блузками прет-а-порте.
- Марко Рамбальді доповнив свою багатошарову колекцію утепленими уггі Tundra на мерехтливій платформі.
- Моделі Chopova Lowena носили міні-чобітки, інкрустовані коштовним камінням.
- У Cormio в Мілані тапочки Ugg Tasman набули серферського вигляду 80-х років завдяки заклепкам-браслетам, прикріпленим до кожної туфлі.
- Vaquera створив перероблені Ugg, склавши верх і підошву чотирьох окремих пар взуття, включаючи Ugg mini, зв’язавши їх великими шнурками та увінчавши все це халявою зі штучного хутра.
Колаборації Ugg, випущені для сезону осінь/зима 2024 року, презентували індивідуальні моделі для своїх колекцій. Висновки: по-перше, масово доступне взуття все ще може виглядати як щось несподіване в руках незалежних дизайнерів. І, по-друге, навіть модники, схоже, прагнуть свободи від незручного взуття. Це очевидно по сплеску м’яких, підтримуючих та абсолютно ергономічних дизайнів.
Глобальний «Уггайсанс»
Відродження Ugg, особливо модних на початку 2000-х років, було вражаючим. Названий «Uggaissance» журналом Marie Claire, бренд пережив ренесанс, який підживлюють инфлюенсери, тіктокери і знаменитості, включаючи Беллу Хадід і Кендалл Дженнер.
Після короткого затишшя у 2010-х роках бренд відродився, ставши більш сильним та актуальним, ніж будь-коли, завдяки платформам соціальних мереж, таким як TikTok. Причина — захоплення ностальгією за 90-ми та 2000-ми роками, коли нові покоління відкрили та прийняли фірмове поєднання комфорту та скромного стилю уггі. Ця привабливість ще більше зміцнилася у 2022 році, коли бренд залучив Шер, яка сама по собі є іконою, як обличчя бренду. За допомогою соцмереж Ugg продовжує використовувати незліченні способи, якими люди у всьому світі роблять популярні моделі, такі як міні-черевики, капці та чоботи на платформі, частиною своїх гардеробів.
*на правах реклами