Слід знати, що у ПФУ відповідають на найпоширеніші питання та скористатися послугами можна у будь-якому сервісному центрі Фонду.
На сьогоднішній день, якщо людина зареєстрована в одному місті, а хоче скористатися послугами Пенсійного фонду в іншому, немає жодних перешкод: їй нададуть послугу у будь-якому сервісному центрі Фонду.
До Пенсійного фонду можна звернутися особисто, зателефонувати туди, а також отримати послуги дистанційно на сайті Фонду або за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд».
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:
- призначення (перерахунок) пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
- зміна способу виплати;
- відновлення (припинення) призначених сум виплат;
- переведення виплат за новим місцем проживання;
- консультацій та роз’яснень чинного законодавства;
- видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
- видачі пенсійних посвідчень;
- надання відомостей із реєстру застрахованих осіб;
▪️оформлення допомоги на поховання та з інших питань.
Зателефонувати можна на «гарячу лінію» Фонду за номером 0800-503-753.
Мы розповідали:
Як подати електронну заяву до Пенсійного фонду.
Як пенсіонеру самостійно надіслати електронне звернення до Пенсійного фонду.