Наприклад, фахівці радять наповнювати сайт контентом, написаним впевненим носієм мови. Інакше переклад, нехай навіть професійний, не завжди здатний передати всі тонкощі викладеного матеріалу. При цьому тексти мають бути унікальними та писатися на високому експертному рівні, що у деяких нішах створює майже непереборні труднощі.
Ось чому для розвитку інтернет-бізнесу в західних країнах українським діловим людям ніяк не обійтися без допомоги професіоналів із відомої веб-студії. Нюансів насправді є чимало. Скажімо, успішне просування зарубіжних сайтів неможливе без адаптації під мобільні пристрої. Такі користувачі становлять переважну більшість потенційних покупців, на відміну від України, де частка десктопних відвідувань все ще досить висока.
Також варто врахувати, що американці та європейці активно користуються голосовим пошуком, надсилаючи запити буквально на ходу. Це підвищує важливість середньочастотних та низькочастотних запитів, тому що в середньому людина «намовляє» у мікрофон 7 слів. Тому при розкручуванні слід включити до тематики сайту такі ключові фрази.
Нарешті, просування за кордоном обійдеться набагато дорожче. Наприклад, ті самі посилання на сторонніх ресурсах на спеціалізованій біржі не купиш. А авторитетним тематичним порталам за розміщення лінка доведеться «відстебнути» значно більшу суму, ніж у нас. Отже, потрібно готуватися до витрат, які обчислюються не тисячами, а десятками тисяч доларів. Та й термін виведення нового ресурсу на ТОП-позиції у Гуглі становить мінімум рік через набагато більшу конкуренцію.
Але повернемося до ключових слів. Як підібрати їх правильно, якщо стоїть завдання розкрутитися на бажаному та перспективному західному ринку інтернет-продажів?
Розглянемо, що потрібно зробити для успішного просування сайту.
Спочатку потрібно проаналізувати нішу, що займається бізнесом, і конкурентне середовище. Прийде:
Процес трудомісткий, але надзвичайно важливий. Високочастотні запити вибрати не складе труднощів. Наприклад, можна використовувати такі послуги:
Зі середньочастотними та, особливо, з низькочастотними доведеться повозитися. Професіонали рекомендують:
Залишається «прив’язати» ключові слова та фрази до конкретних сторінок сайту. В результаті складаються переліки запитів, на основі яких копірайтери пишуть контент для розміщення на веб-ресурсі.
*на правах реклами
В Україні тисячі пенсіонерів продовжують працювати після виходу на відпочинок. Для них держава передбачила щорічний…
Нацбанк готує реформу для переказів без рахунку. Суть змін – більше даних, більше прозорості та…
Цей рецепт маринованих огірків із гірчицею у зернах та стерилізацією стане знахідкою для всіх, хто…
Передати житло тому, хто допомагає, – гарна ідея. Але оформити це можна по-різному, і від…
Урожаю все нема, а дерево росте вже не перший рік? Причин відсутності плодів у сливи…
Не обов’язково бути шеф-кухарем, щоб створити закуску, яка прикрасить будь-який стіл. Замість банальних канапок –…