Де можна підключити інтернет для бізнесу?
Компанія «Київстар» надає надійне покриття для корпоративних клієнтів у будь-якій точці України, а також є окрема пропозиція для клієнтів, які працюють за кордоном. Підключення до інтернету цілком надійне, адже має декілька рівнів захисту. Якщо цього недостатньо, клієнти можуть підключити додатковий захист від будь-яких хакерських атак — AntiDDos. Він підключається до каналу клієнта та вивчає трафік. Згодом створює картинку трафіку, який постійно надходить до клієнта. Якщо помічає відхилення, то очищує трафік та надає клієнту лише той, яким він користується постійно.
«Київстар» пропонує надійний інтернет для бізнесу, який можна підключити в:
- багатоповерхових будинках, якщо компанія винаймає офіс в одній з таких будівель. Швидкість інтернету при такому підключенні сягатиме до 100 Мбіт/с. Обрати можна будь-який зручний тариф та за необхідності додаткові послуги. Мінімальний тариф вартує 100 грн на місяць;
- окремих будівлях, які знаходяться як в межах міста, так і за його межами. До таких споруд належать торговельні центри, бізнес-центри, мегамаркети, АЗС тощо. Для підключення інтернету прокладається оптоволоконна лінія. Максимальна швидкість інтернету — до 1 Гбіт/с. Вартість підключення прораховується індивідуально, тому що залежить від багатьох чинників;
- будівлі та локації з обмеженими можливостями дротового підключення. Таким клієнтам пропонується підключення до інтернету з використанням радіотехнологій. Усі тарифи розраховуються в індивідуальному порядку;
- міжнародні канали зв’язку використовують у тому разі, якщо бізнес ведеться за кордоном. Всю необхідну інформацію щодо пакетних тарифів та умов підключення надасть технічний спеціаліст.
Які додаткові послуги можна отримати?
Підключаючи інтернет для бізнесу від Київстар, корпоративні клієнти за вигідними цінами мають змогу скористатися додатковими послугами:
- Підключити віртуальну мобільну АТС. Завдяки цій технології можна об’єднати усі номери компанії в єдину мережу. Віртуальна АТС не потребує спеціального обладнання, завдяки чому можна зекономити кошти, та надає можливість налагодити роботу контакт-центру як в офісі, так і дистанційно.
- Використовувати багатоканальний номер, який починається на 0 800. Завдяки підключенню цієї функції можна отримувати одночасно необмежену кількість дзвінків. А клієнти матимуть змогу телефонувати до вашої компанії безкоштовно.
- Підключити IP-телефонію для офісу. Це дасть змогу організувати багатоканальний зв’язок, налаштувати переадресацію дзвінків та зв’язок для кол-центрів та гарячих ліній, доповнити спілкування з клієнтами через голосове меню чи автовідповідач.
*на правах реклами