Нашій читачці Тетяні Бобир зі Львова вчасно не перерахували субсидію, і вона пише:
«Я дзвонила до Галицького пенсійного фонду, вони кажуть, що субсидія ще не нарахована, телефонуйте на «гарячу лінію», але туди додзвонитися неможливо. У мене нічого не змінилося, а ті два місяці я живу впроголодь, щоб заплатити комуналку».
Призначенням та нарахуванням субсидій займається Пенсійний фонд України, і тому всі подібні питання слід адресувати лише туди.
Зв’язатися з Пенсійним фондом можна за телефонами контакт-центру:
0(800) 50-37-53,
(044) 281-08-70,
(044) 281-08-71,
(032) 297-14-12.
Час роботи: з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00, у суботу – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний.
Також можна написати електронний лист за адресою: info@pfu.gov.ua.
Крім того, Пенсійний фонд веде сторінку у соціальній мережі «Фейсбук», де можна знайти актуальні новини про субсидії. Там же працівники Пенсійного фонду дають відповіді на запитання підписників.
Цей пиріг має дуже ніжну текстуру, він вологий і в міру солодкий. Випічка добре смакує…
Під час керування автомобілем потрібно дотримуватися встановлених правил, адже інакше доведеться не тільки наражати себе…
Метеоролог попереджає, що проведені розрахунки для кожного місяця і для сезону загалом, вказують на прогнозовані…
Багато представників бізнесу допомагають українцям, які опинилися в скрутному становищі через війну. Допомога надається у…
Триває підтримка українців у важкий воєнний час. Допомога надається у формі грошових виплат. Розповідаємо в…
Несподівана історія – Пенсійний фонд визнав свою помилку і почав повертати гроші пенсіонерам і робити…