Нашій читачці Тетяні Бобир зі Львова вчасно не перерахували субсидію, і вона пише:
«Я дзвонила до Галицького пенсійного фонду, вони кажуть, що субсидія ще не нарахована, телефонуйте на «гарячу лінію», але туди додзвонитися неможливо. У мене нічого не змінилося, а ті два місяці я живу впроголодь, щоб заплатити комуналку».
Призначенням та нарахуванням субсидій займається Пенсійний фонд України, і тому всі подібні питання слід адресувати лише туди.
Зв’язатися з Пенсійним фондом можна за телефонами контакт-центру:
0(800) 50-37-53,
(044) 281-08-70,
(044) 281-08-71,
(032) 297-14-12.
Час роботи: з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00, у суботу – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний.
Також можна написати електронний лист за адресою: info@pfu.gov.ua.
Крім того, Пенсійний фонд веде сторінку у соціальній мережі «Фейсбук», де можна знайти актуальні новини про субсидії. Там же працівники Пенсійного фонду дають відповіді на запитання підписників.
Багато господинь не люблять довго возитися на кухні, тому віддають перевагу простим рецептам. Пропонуємо найлегший…
Теплиця – це відмінний спосіб вирощування рослин, який дозволяє продовжити вегетаційний період і захистити рослини…
Річкова риба посідає важливе місце у раціоні українців. Найперша її перевага в доступності у свіжому…
Орхідеї - улюблені рослини багатьох, але не всі квітникарі знають, чи можна обприскувати орхідеї, чи…
22 листопада на території України очікується сніг, вітер, місцями дощі. На сході та півдні без…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?