Нашій читачці Тетяні Бобир зі Львова вчасно не перерахували субсидію, і вона пише:
«Я дзвонила до Галицького пенсійного фонду, вони кажуть, що субсидія ще не нарахована, телефонуйте на «гарячу лінію», але туди додзвонитися неможливо. У мене нічого не змінилося, а ті два місяці я живу впроголодь, щоб заплатити комуналку».
Призначенням та нарахуванням субсидій займається Пенсійний фонд України, і тому всі подібні питання слід адресувати лише туди.
Зв’язатися з Пенсійним фондом можна за телефонами контакт-центру:
0(800) 50-37-53,
(044) 281-08-70,
(044) 281-08-71,
(032) 297-14-12.
Час роботи: з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00, у суботу – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний.
Також можна написати електронний лист за адресою: info@pfu.gov.ua.
Крім того, Пенсійний фонд веде сторінку у соціальній мережі «Фейсбук», де можна знайти актуальні новини про субсидії. Там же працівники Пенсійного фонду дають відповіді на запитання підписників.
Маршрутизатор — це один із найважливіших пристроїв у вашій мережі, який забезпечує стабільне з'єднання між…
Ця страва раніше була дуже популярною на Поліссі, але сьогодні її готують у всіх куточках…
Якщо ви хочете виростити на своїй ділянці найсолодшу та соковитішу редиску, то вам у цьому…
3 квітня очікуються дощі у більшості центральних, південних та західних областей України
Людям, які погано переносять стрибки тиску, в дні магнітних бур слід підстрахуватися і дотримуватися простих…
Навесні, коли пробуджується природа і яскравіше сяє сонце, кожна жінка прагне виглядати гарно. Покращити тонус…