Нашій читачці Тетяні Бобир зі Львова вчасно не перерахували субсидію, і вона пише:
«Я дзвонила до Галицького пенсійного фонду, вони кажуть, що субсидія ще не нарахована, телефонуйте на «гарячу лінію», але туди додзвонитися неможливо. У мене нічого не змінилося, а ті два місяці я живу впроголодь, щоб заплатити комуналку».
Призначенням та нарахуванням субсидій займається Пенсійний фонд України, і тому всі подібні питання слід адресувати лише туди.
Зв’язатися з Пенсійним фондом можна за телефонами контакт-центру:
0(800) 50-37-53,
(044) 281-08-70,
(044) 281-08-71,
(032) 297-14-12.
Час роботи: з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00, у суботу – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний.
Також можна написати електронний лист за адресою: info@pfu.gov.ua.
Крім того, Пенсійний фонд веде сторінку у соціальній мережі «Фейсбук», де можна знайти актуальні новини про субсидії. Там же працівники Пенсійного фонду дають відповіді на запитання підписників.
Дедалі більше українців їдуть із міст у пошуках тиші, землі та внутрішньої рівноваги. Ці «сучасні…
З 1 листопада в Україні заборонено вилов риби у зимувальних ямах – місцях зимівлі риби.
Місто дякує за прожиті роки: в одному із міст запускають стипендію для літніх українців —…
Восени троянди потребують не стимуляції зростання, а зміцнення. Правильне підживлення перед зимою допомагає кущам пережити…
Постійний дискомфорт у горлі, відчуття «клубка», біль у передній частині шиї, дратівливість, нервозність — усе…
Українців масово дурять через оголошення про продаж дров, залишаючи людей без грошей та деревини. Розбираємось,…