Статті

Нові правила від «Нафтогазу»: які і для кого?

«Нафтогаз України» – державна компанія України з видобутку, транспортування та переробки природного газу. В січні 2023-го до державної компанії приєдналися абоненти «Харківгазу» та «Дніпрогазу», а у березні – абоненти «Криворіжгазу» та «Харківміськгазу».

З червня клієнтів у «Нафтогазу» знов побільшало: ними стали абоненти «Київоблгазу», «Житомиргазу» та «Львівгазу». У зв’язку з цим переходом для споживачів змінюються правила надання показників газового лічильника.

Зокрема, щомісяця з 28 по 5 число показники газового лічильника необхідно передавати, скориставшись такими сервісами.

1. Через особистий кабінет на сайті my.gas.ua.

Цей сервіс став простішим – скористатися ним можна без реєстрації. Для цього потрібно:

  • в головному меню натиснути розділ «Передача показників»;
  • ввести особовий рахунок і перші три літери прізвища власника рахунка;
  • натиснути на «Відправити».

У віконці «Форма передачі»:

  • введіть поточні показники і номер телефону;
  • натисніть кнопку «Відправити»;
  • очікуйте повідомлення на екрані – «Показники прийняті успішно».

Такий спосіб передачі показників доступний також для абонентів «Криворіжгазу», «Харківгазу», «Харківміськгазу», «Донецькоблгазу» і Дніпровської та Кропивницької філій газмережі.

2. Через СМС-повідомлення.

Відправити СМС-повідомлення на короткий номер 4647 за наданим форматом:

XXXXXXXXX_YYYYY, де

XXXXXXXXX – 9 цифр особового рахунку,

YYYYY – 5 цифр з лічильника.

Між особовим рахунком і показниками лічильника має бути один пробіл. Наприклад:

1000000001 20203

Сервіс доступний для абонентів «Криворіжгазу», «Харківгазу», «Харківміськгазу», Дніпровської та Кропивницької філій газмережі. Вартість СМС – згідно з тарифом вашого оператора.

3. У чат-ботах компанії – «Вайбер» або «Телеграм».

***

Звертаємо вашу увагу, що будь-які інші сервіси обліку газу для абонентів зазначених компаній працювати не будуть. Тобто, якщо ви, як і раніше, передаватимете показники приладів обліку старому постачальнику, «Нафтогаз» нарахує борг.

Якщо є питання – дзвоніть

У контакт-центрі компанії «Нафтогаз України» абоненти можуть отримати будь-яку довідкову інформацію:

  • Водафон: (066) 300-2-888;
  • Киевстар: (098) 300-2-888;
  • Лайфселл: (093) 300-2-888.

Новое на сайте

  • Новини

ПриватБанк несподівано обмежив можливості використання своїх карток для літніх клієнтів

Клієнти запідозрили ПриватБанк в ейджизмі після різких змін за умов кредитування пенсіонерів.

18/08/2025 21:59
  • Новини

Деякі особи з інвалідністю зможуть оформити виплати 10 800 гривень: як це зробити

Українців запрошують пройти реєстрацію на нові виплати у сумі 3600 гривень упродовж 3 місяців. Подробиці…

18/08/2025 21:26
  • Новини

Здоров’я нації під контролем: українцям 40+ забезпечать безкоштовне медичне обстеження

Прем'єр-міністр Юлія Свириденко анонсувала запуск щорічного медичного огляду: держава дбатиме про здоров'я громадян віком від…

18/08/2025 20:49
  • Статті

Сушена диня замість цукерок: простий рецепт натурального десерту

Бажаєте зберегти аромат та насолоду дині до зими? Сушена диня – це простий та корисний…

18/08/2025 19:59
  • Новини

Соціальні гарантії і пільги для дітей УБД: що належить і як отримати

Діти учасників бойових дій в Україні мають право на цілу низку пільг, які передбачені законом…

18/08/2025 18:34
  • Статті

Повернути гроші за неякісний товар можна: ваші права та дії

Неякісний товар чи погано надана послуга — не привід миритися. Ви маєте право на заміну,…

18/08/2025 17:43