«Для виходу на пенсію мені необхідно підтвердити в Пенсійному фонді дошлюбне прізвище. Свідоцтво про народження не годиться. А шлюб, зареєстрований 1996 року в Харкові, вже розірвано, і жодних документів не збереглося. Як мені бути?» – запитує українка із Хмельницької області.
У Пенсійному фонді підказали, що робити в такій ситуації. Насамперед потрібно отримати витяг з державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі РАГС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану та місця проживання заявника.
Для отримання виписки з Реєстру подається заява/запит, в якій вказується одна з наступних відомостей про фізичну особу, щодо якої видається виписка з Реєстру:
• прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
• серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
• реєстраційний номер, згідно з яким зареєстровано внесення відомостей про акт громадянського стану.
У разі подання заяви/запиту про надання виписки з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково вказуються прізвище, ім’я, по-батькові другого чоловіка.
Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:
• безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
• надіславши документи поштою (рекомендованим листом);
• в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.
Фізична особа при особистому поданні заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ та у відповідних випадках документи, що підтверджують сімейні відносини.
Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України або паспортного документа та документів, що підтверджують родинні або сімейні відносини, має бути належним чином засвідчена.
У разі надсилання заяви поштовим зв’язком виписка з Реєстру надсилається заявнику поштою.
Якщо документи надсилаються в електронному вигляді через Інтернет з використанням веб-порталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів. До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check» або підтвердження права на безкоштовне отримання витягу з Реєстру.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, хто буде доставляти пенсії українцям під час війни.
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…
Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…
Використання перев'язувальних матеріалів, бинтів та ранозагоювальних засобів є важливою частиною медичної практики та першої допомоги.…
Деякі українці, які постраждали через війну, можуть розраховувати на певні пільги від держави.