Чому у гіпертоніка впав тиск?
Запитання читачки: «Мені 73 роки. На гіпертонію страждаю понад двадцять років, п’ю таблетки, але останні півроку тиск вранці почав падати так, що не можу піднятися. Чому? Як його підвищити?»
Відповідає лікар-кардіолог Олександр Яремчук:
– Ваші ліки від гіпертензії збивають пульс, а через це знижується і рівень тиску, тому вам погано. Слідкуйте за пульсом: вимірюйте його вранці та ввечері.
– У мене ще цукровий діабет, глаукома.
– Гадаю, тоді краще підібрати інший препарат, враховуючи вік та фонову патологію.
– А якщо випити таблетку, що піднімає тиск?
– Гіпертонікам такі ліки вживати не можна. Але миритися з низьким тиском теж неправильно: у мозок надходить мало крові, і йому бракує кисню. Якщо у вас різко впав тиск, слід лягти так, щоб ноги були вище за голову, наприклад, підкласти під них подушку. Тоді кров під дією сили тяжіння спрямується в судини мозку, і за хвилину-другу тиск підніметься. Можна з’їсти скибочку хліба, посипану сіллю, або випити зелений чай (чайна ложка заварки на склянку окропу). А від міцної кави, як і від чорного чаю, треба відмовитися.
За матеріалами fakty.ua
Майбутня зима в Україні може виявитися на 1–2 градуси теплішою за кліматичну норму, а кількість…
У перший день листопада на метеозалежних українців чекає день із підвищеною геомагнітною активністю. Хоча потужних…
Наприкінці осені в Україні традиційно стартує масштабний сезон знижок. Хоча офіційна дата Black Friday припадає…
З 1 листопада розмір мінімальних пенсійних виплат в Україні залишиться без змін. Законодавством чітко встановлено…
В Україні зафіксовано нову схему кібершахрайства: зловмисники масово розсилають електронні листи від імені енергетичної компанії.…
Самовільне спилювання дерев біля спільної межі або на чужій ділянці є порушенням права власності. Українське…