Непрофільне звернення – це, наприклад, коли у людини висока температура і навіть не приймав жарознижувальне. Або коли людині потрібно зробити ін’єкцію, виміряти тиск. У такому разі диспетчер порекомендує людині звернутися до сімейного лікаря або проконсультує по телефону.
Неекстренное звернення – це звернення, що вимагає оцінки стану людини лікарем, проте невідкладно. Наприклад, людина травмувалася, але може самостійно дістатися лікарні. У такому разі диспетчер, залежно від ситуації, рекомендує або звернутися до сімейного лікаря, або підкаже адресу найближчої лікарні з травмпунктом, куди потрібно буде дістатися самостійно.
Якщо людина перебуває в невідкладному стані, тобто у неї порушена свідомість, є ознаки кровотечі, виражені проблеми з серцем, спостерігається розлад дихання, є ознаки інсульту, диспетчер кваліфікуватиме цей виклик як екстрений та направить до пацієнта бригаду, яка має прибути протягом 20 років. хвилин.
Якщо людина у критичному стані – не дихає, не реагує, втрачає кров – до людини прямує бригада «швидкої», яка має прибути протягом 10 хвилин.
При цьому майте на увазі, що на термін прибуття бригади може вплинути дорожня ситуація (пробки, ожеледиця) та епідемічна ситуація.
Стартувала реєстрація на отримання нових виплат для українців.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…