Непрофільне звернення – це, наприклад, коли у людини висока температура і навіть не приймав жарознижувальне. Або коли людині потрібно зробити ін’єкцію, виміряти тиск. У такому разі диспетчер порекомендує людині звернутися до сімейного лікаря або проконсультує по телефону.
Неекстренное звернення – це звернення, що вимагає оцінки стану людини лікарем, проте невідкладно. Наприклад, людина травмувалася, але може самостійно дістатися лікарні. У такому разі диспетчер, залежно від ситуації, рекомендує або звернутися до сімейного лікаря, або підкаже адресу найближчої лікарні з травмпунктом, куди потрібно буде дістатися самостійно.
Якщо людина перебуває в невідкладному стані, тобто у неї порушена свідомість, є ознаки кровотечі, виражені проблеми з серцем, спостерігається розлад дихання, є ознаки інсульту, диспетчер кваліфікуватиме цей виклик як екстрений та направить до пацієнта бригаду, яка має прибути протягом 20 років. хвилин.
Якщо людина у критичному стані – не дихає, не реагує, втрачає кров – до людини прямує бригада «швидкої», яка має прибути протягом 10 хвилин.
При цьому майте на увазі, що на термін прибуття бригади може вплинути дорожня ситуація (пробки, ожеледиця) та епідемічна ситуація.
За українським законодавством пенсія за віком залежить від досягнутого віку та наявного страхового стажу. Скориставшись…
25 серпня в Україні переважно без опадів, лише найближчої ночі дощі пройдуть на Полтавщині, Харківщині,…
Умеренные солнечные вспышки не всегда означают угрозу. Что случилось на Солнце, насколько это важно для…
Фінальний тиждень серпня — це прощання з літом, напоєне світлом, творчістю та легким сумом. Планети…
Ваш мозок зберігає більше дитячих спогадів, аніж ви думаєте. Вчені з'ясували, що пам'ятати себе можна…
Якщо у вас залишаться на грядках незрілі помідори або на базарі дешево продаватимуться - не…