Непрофільне звернення – це, наприклад, коли у людини висока температура і навіть не приймав жарознижувальне. Або коли людині потрібно зробити ін’єкцію, виміряти тиск. У такому разі диспетчер порекомендує людині звернутися до сімейного лікаря або проконсультує по телефону.
Неекстренное звернення – це звернення, що вимагає оцінки стану людини лікарем, проте невідкладно. Наприклад, людина травмувалася, але може самостійно дістатися лікарні. У такому разі диспетчер, залежно від ситуації, рекомендує або звернутися до сімейного лікаря, або підкаже адресу найближчої лікарні з травмпунктом, куди потрібно буде дістатися самостійно.
Якщо людина перебуває в невідкладному стані, тобто у неї порушена свідомість, є ознаки кровотечі, виражені проблеми з серцем, спостерігається розлад дихання, є ознаки інсульту, диспетчер кваліфікуватиме цей виклик як екстрений та направить до пацієнта бригаду, яка має прибути протягом 20 років. хвилин.
Якщо людина у критичному стані – не дихає, не реагує, втрачає кров – до людини прямує бригада «швидкої», яка має прибути протягом 10 хвилин.
При цьому майте на увазі, що на термін прибуття бригади може вплинути дорожня ситуація (пробки, ожеледиця) та епідемічна ситуація.
У середу, 17 грудня, погода в Україні залишатиметься стабільною та нетипово теплою для середини зими.…
У середу, 17 грудня, істотних магнітних бур на Землі не прогнозується, проте геомагнітне поле буде…
Накопичені борги за комунальні послуги не завжди означають безвихідь для споживача. Законодавство передбачає механізм реструктуризації,…
Після смерті пенсіонера його родина може отримати пенсійні кошти, які не були виплачені за життя.…
Гіркий шоколад давно перестав бути просто ласощами. Сучасні наукові дослідження підтверджують: цей продукт при помірному…
Навіть у складних умовах воєнного часу українці намагаються зберігати традиції й накривати новорічні столи. Втім,…