Непрофільне звернення – це, наприклад, коли у людини висока температура і навіть не приймав жарознижувальне. Або коли людині потрібно зробити ін’єкцію, виміряти тиск. У такому разі диспетчер порекомендує людині звернутися до сімейного лікаря або проконсультує по телефону.
Неекстренное звернення – це звернення, що вимагає оцінки стану людини лікарем, проте невідкладно. Наприклад, людина травмувалася, але може самостійно дістатися лікарні. У такому разі диспетчер, залежно від ситуації, рекомендує або звернутися до сімейного лікаря, або підкаже адресу найближчої лікарні з травмпунктом, куди потрібно буде дістатися самостійно.
Якщо людина перебуває в невідкладному стані, тобто у неї порушена свідомість, є ознаки кровотечі, виражені проблеми з серцем, спостерігається розлад дихання, є ознаки інсульту, диспетчер кваліфікуватиме цей виклик як екстрений та направить до пацієнта бригаду, яка має прибути протягом 20 років. хвилин.
Якщо людина у критичному стані – не дихає, не реагує, втрачає кров – до людини прямує бригада «швидкої», яка має прибути протягом 10 хвилин.
При цьому майте на увазі, що на термін прибуття бригади може вплинути дорожня ситуація (пробки, ожеледиця) та епідемічна ситуація.
Частина отримувачів соцдопомоги може опинитися без виплат – і причина в новій процедурі, яку запровадили…
Цей виняток у пенсійному законодавстві стосується не всіх, але якщо ви підпадаєте під категорію –…
Здається, що в тіні росте лише трава? Насправді є десятки культур, які чудово почуваються без…
Ці кабачкові рулетики зникнуть зі столу швидше, ніж ви встигните подати до них соус. Неймовірний…
Хто має оплачувати повірку газових лічильників та коли це потрібно робити. Усі нюанси процедури.
Одна категорія пенсіонерів має право на безоплатні путівки на санаторно-курортне лікування. Як їх отримати.