Статті

Чи можна надовго полишати машину?

Давайте розберемося, що відбувається з автомобілем під час тривалого простою і чому потрібно періодично заводити двигун.

Як часто потрібно «відвідувати» автомобіль у гаражі?

 

Що частіше, то краще. Автомеханіки рекомендують заводити машину раз на півтора-два місяці і прогрівати двигун до робочої температури. Якщо цього не робити, то моторне мастило з часом почне розшаровуватися: важкі фракції випадатимуть в осад. При спробі запустити двигун після тривалого простою (рік і більше), цей осад може забити мастильні канали і двигун вийде з ладу. Якщо ж періодично заводити, то мастило циркулюватиме і перемішуватиметься.

Під час довгого простою також страждають сальники та ущільнювальні гумки. На них згубно впливає повітря, бо мастило стікає у піддон двигуна. В результаті гума втрачає еластичність, тріскається, а пружинки в сальниках можуть розсипатися. Через це масло просочуватиметься, його витрата збільшиться.

 

Ще одна часта проблема – з радіатора або патрубків може потекти антифриз. Коли двигун довго не заводять, система охолодження в місцях з’єднання втрачає герметичність. Це ж відбувається з паливними шлангами, вони тріскаються та руйнуються.

Чи потрібно їздити машиною, а чи достатньо прогріти на холостому ходу?

Бажано проїхати невелику відстань, при цьому активно натискаючи на гальмо. Коли машина довго стоїть, гальмівні колодки можуть іржавіти. Щоб очистити іржу з робочої поверхні, потрібно гальмувати.

Гальмівну рідину після довгого простою краще замінити. Вона може накопичувати вологу, тому її характеристики погіршуються.

Якщо надовго полишити машину в гаражі або на стоянці, є ризик, що покришки змінять свою геометрію. Колеса можуть стати «квадратними» у тих місцях, де було навантаження. Тому варто трохи проїхатися, щоб уберегти шини від таких дефектів.

Скільки заливати палива у бак, якщо довгий час не збираєшся їздити?

Термін придатності палива приблизно 5 років. Але це за умови, що дотримано правил зберігання: немає коливань температури та мінімальний контакт із повітрям. У паливному баку автомобіля умови далеко не ідеальні, тому бензин і солярка набагато швидше псуються.

Деякі водії заливають бак під зав’язку, щоб зменшити кількість конденсату на стінках. Волога в паливному баку впливає на запуск і роботу двигуна: що менше, то краще. Однак при тривалому простої паливо, як і моторне мастило, все одно розпадається і втрачає свої властивості. Перед першим запуском його рекомендують замінити або розбавити свіжим. Тому краще залити бак приблизно на третину, тоді паливо можна буде спокійно розбавити.

Андрій Горін

Фото: Рexels, Freepik, autoweek.com

Читайте також:

Новое на сайте

  • Статті

Ефективне видалення відходів: вибір та ціни на насоси для септиків та вигрібних ям

Якщо ви є власником ферми або мешкаєте у приватному будинку, правильне видалення відходів є важливою…

06/05/2024 23:23
  • Новини

Незвичайний та цікавий сусід для томатів: посадіть поряд цю рослину і забудете про шкідників

Помідори часто страждають від різних шкідників та хвороб, які заважають овочеводам зібрати добрий урожай. Але…

06/05/2024 22:54
  • Новини

Погода в Україні на вівторок, 7 травня

7 травня очікуються дощі на Вінниччині, у західних та північних областях, на решті території країни…

06/05/2024 22:18
  • Новини

Магнітні бурі на вівторок, 7 травня

Чи варто очікувати цього дня геомагнітних хвилювань?

06/05/2024 21:43
  • Статті

Зміцнити серце та врятуватися від нападів стенокардії допомагає особливий відвар трав

Серцево-судинні захворювання є однією з провідних причин смерті у багатьох країнах світу. І тому важливо…

06/05/2024 20:59
  • Статті

Лікування дарами природи: акація біла – відмінний медонос та універсальний лікарський засіб

Біла акація (робінія звичайна) - листопадне, до 35 м заввишки дерево родини бобових. Цвіте у…

06/05/2024 19:40