Віртуальна пошта: надійне рішення для бізнесу та приватного листування

Віртуальна пошта
Безпека даних на сьогодні чи не найголовніша вимога, яка висувається як до особистого так і до корпоративного листування. Саме тому великі компанії все частіше використовують такі сучасні інструменти комунікації як віртуальна або хмарна пошта. Що це таке та які вона має переваги?

Що таке віртуальна пошта?

Віртуальна пошта — зручний та сучасний інструмент, завдяки якому можна надсилати та отримувати електронні листи незалежно від комп’ютера та офісного сервера. Зручність такої пошти в тому, що вона працює у хмарному середовищі. Сучасна віртуальна пошта забезпечує доступ до листування з будь-якого комп’ютера, планшета чи смартфона, в якій би точці земної кулі ви не перебували. Хмарна або віртуальна пошта має ряд переваг:

  • надає можливість скористатися поштою з будь-якого місця, де є доступ до інтернету;
  • дозволяє обрати різний розмір поштової скриньки. Варто обрати компанію, яка надає відповідні послуги, ознайомитися з тарифними планами та обрати поштову скриньку необхідного розміру. Наприклад, сервіс-провайдер «OBLAKO» пропонує своїм клієнтам два тарифні пакети: «Скринька 10 ГБ Standard» — 70 грн/міс. та «Скринька 10 ГБ Professional» — 95 грн/міс.;
  • гарантує повну безпеку даних завдяки шифруванню та двофакторній аутентифікації;
  • забезпечує автоматичне створення резервних копій, а також захист від спаму та вірусів.

Сучасна віртуальна пошта від надійного провайдера — зручне та безпечне рішення як для бізнесу, так і для звичайних користувачів, адже дозволяє ефективно, а головне — надійно, організувати електронне листування.

За якими критеріями обрати надійного провайдера?

Якщо ви переконалися в тому, що вам точно потрібна хмарна пошта — залишилося знайти надійного провайдера, який допоможе втілити ваші мрії у життя. Фахівці радять обирати компанію, звертаючи увагу на такі критерії:

  1. Техпідтримка та надійність в роботі. Обов’язково ознайомтеся з правилами технічної підтримки провайдера перед тим, як заключити з ним договір. Як правило, підтримка має надаватися у форматі 24/7 як в онлайн, так і офлайн-форматі українською мовою.
  2. Можливість зручного інтегрування. Наприклад, сервіс-провайдер «OBLAKO» пропонує в хмарній пошті використовувати не лише поштову скриньку, а й голосову пошту, адресну книгу, додавати та зберігати необхідні файли та документи.
  3. Легке, інтуїтивно-зрозуміле та зручне налаштування пошти. Компанія також повинна допомогти перенести інформацію з іншої електронної пошти в хмарну без втрати даних та важливої інформації.
  4. Надання клієнтам можливості скористатися безкоштовним пробним періодом. Таку послугу надають не всі провайдери, а лише ті, які дійсно дбають про клієнтів та намагаються надати всю необхідну інформацію про свої послуги.

З кожним днем хмарна пошта стає невіддільною частиною сучасної цифрової комунікації. Вона з легкістю поєднує у собі безпеку даних та мобільність, дозволяючи користувачам не лише отримувати та відправляти листи, а й надійно зберігати всю необхідну інформацію.


*на правах реклами

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні

Перейти на українську версію сайту?