Ключові тези:
- Клієнтам Ощадбанку надсилають повідомлення про необхідність оновити особисті дані через мобільний застосунок.
- Перевірка проводиться у рамках фінансового моніторингу, зазвичай раз на п’ять років.
- Навіть якщо дані не змінилися, банк потребує підтвердження їх актуальності; без цього доступ до рахунку можуть обмежити.
- Оновити інформацію можна дистанційно через застосунок “Ощад24” у кілька кроків: перевірити дані та підтвердити або внести зміни.
Клієнтам Ощадбанку надсилають повідомлення про необхідність оновити дані. Якщо таке повідомлення прийшло у мобільному застосунку, особа має надати банку актуальну інформацію, інакше доступ до рахунків можуть обмежити.
Про це попередили в пресслужбі Ощадбанку.
Раніше ми розповідали, що “ПриватБанк” несподівано обмежив можливості використання своїх карток для літніх клієнтів.
Як зазначають у фінансовій установі, це пов’язано з вимогами чинного законодавства України щодо фінансового моніторингу громадян. Регулярність таких перевірок для кожного клієнта визначається індивідуально, однак, як правило, йдеться про раз на п’ять років.
Якщо за цей час ніяких змін в особистих даних не відбулося, потрібно просто підтвердити, що інформація залишається актуальною.
“Навіть якщо ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк усе одно має отримати документальне підтвердження їхньої чинності й оновити Вашу інформацію в анкеті-опитувальнику, у тому числі максимальний обсяг фінансових операцій (надходжень) на місяць”, – зазначили в Ощадбанку.
Якщо не зробити цього, доступ до банківського рахунку тимчасово обмежать – до проходження ідентифікації.
Як актуалізувати банківські дані
Оновити свої банківські дані можна дистанційно – усього за кілька хвилин. Для цього:
- Зайдіть у мобільний застосунок “Ощад24”.
- Натисніть на відповідне повідомлення від банку.
- У розділі “Ще” перейдіть у власний профіль.
- Перегляньте свої персональні дані, подані раніше.
- Підтвердьте або додайте інформацію, якщо відомості змінились.
Читайте також: