У разі зміни реквізитів банківського рахунку для зарахування пенсії пенсіонерам потрібно обов’язково звернутися до Пенсійного фонду, інакше виплати не надійдуть.
Раніше ми розповідали, чи будуть затримки з індексацією пенсій.
Звернутися до Пенсійного фонду потрібно одразу після зміни реквізитів.
Подати заяву можна як особисто до сервісного центру Пенсійного фонду, так і онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Щоб подати заявку дистанційно, потрібно:
1. Авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» обрати «Внесення змін до пенсійної справи» – «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)».
3. Заповнити усі пункти заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи:
- паспорт;
- реєстраційний номер платника податків;
- реквізити банківського рахунку.
Відскановані копії документам мають відповідати таким вимогам:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
- формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
- сканкопії потрібно виготовити з оригіналів документів, вони мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
4. Перевити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП і натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви можна відстежувати в розділі «Мої звернення».
Вас також можуть зацікавити новини: