Четвер, 21 Листопада, 2024
ГоловнаСтаттіПо інстанціям через інтернет: на які питання можна отримати відповіді лише у...

По інстанціям через інтернет: на які питання можна отримати відповіді лише у Пенсійному фонді

Этот материал также доступен на русском языке
Для того щоб отримати послуги Пенсійного фонду, необов'язково йти до установи. Більшість із них також надають дистанційно через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ. Це можна зробити у телефоні чи комп'ютері.

З яких питань можна звернутися до ПФУ онлайн

  • Призначення та перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат.

  • Зміни способу виплати.

  • Відновлення та припинення призначених сум виплат.

  • Переведення виплат за новим місцем проживання.

  • Консультації та роз’яснення чинного законодавства.

  • Видача довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку.

  • Видача пенсійних посвідчень.

  • Надання відомостей з реєстру застрахованих осіб.

  • Оформлення допомоги на поховання тощо.

Як подати заяву?

  • Відкрийте вебсайт portal.pfu.gov.ua та увійдіть до особистого кабінету «За логіном» або «За КЕП» (електронний підпис).
  • У розділі «Усі послуги» натисніть на потрібну послугу, наприклад, «Заява на перерахування пенсії».
  • У формі, що відкриється, вкажіть необхідну інформацію (свої особисті дані, номер пенсійного посвідчення тощо).
  • Додайте скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, і додатково тих документів, які ви вважаєте за необхідне.
  • Перевірте зазначену вами інформацію, натисніть «Сформувати заяву» та надішліть її до органу ПФУ.

Результати опрацювання звернення будуть відображені в особистому кабінеті у вкладці «Мої повідомлення».

Як записатися на особистий прийом?

Також ви можете попередньо записатися на прийом до фахівця не виходячи з дому.

  • У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на «Запис на прийом». У формі, що відкриється, виберіть сервісний центр ПФУ, до якого плануєте прийти, вкажіть тему або питання, рік і місяць прийому.
  • Натисніть кнопку «Завантажити розклад».
  • У списку виберіть дату і час прийому (вільні години прийому позначені зеленим кольором).
  • Виберіть потрібний час. Після цього, натиснувши кнопку, можна роздрукувати талон.

У разі зміни обставин можна скасувати запис. Відсутність роздрукованого талона не є підставою для відмови у прийомі у визначену годину.

Перевірити дані про попередній запис на прийом можна в розділі «Запис на прийом» – «Мої записи на прийом».

(Далі буде)

Вам буде корисно:

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні