З яких питань можна звернутися до ПФУ онлайн
-
Призначення та перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат.
-
Зміни способу виплати.
-
Відновлення та припинення призначених сум виплат.
-
Переведення виплат за новим місцем проживання.
-
Консультації та роз’яснення чинного законодавства.
-
Видача довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку.
-
Видача пенсійних посвідчень.
-
Надання відомостей з реєстру застрахованих осіб.
-
Оформлення допомоги на поховання тощо.
Як подати заяву?
- Відкрийте вебсайт portal.pfu.gov.ua та увійдіть до особистого кабінету «За логіном» або «За КЕП» (електронний підпис).
- У розділі «Усі послуги» натисніть на потрібну послугу, наприклад, «Заява на перерахування пенсії».
- У формі, що відкриється, вкажіть необхідну інформацію (свої особисті дані, номер пенсійного посвідчення тощо).
- Додайте скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, і додатково тих документів, які ви вважаєте за необхідне.
- Перевірте зазначену вами інформацію, натисніть «Сформувати заяву» та надішліть її до органу ПФУ.
Результати опрацювання звернення будуть відображені в особистому кабінеті у вкладці «Мої повідомлення».
Як записатися на особистий прийом?
Також ви можете попередньо записатися на прийом до фахівця не виходячи з дому.
- У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на «Запис на прийом». У формі, що відкриється, виберіть сервісний центр ПФУ, до якого плануєте прийти, вкажіть тему або питання, рік і місяць прийому.
- Натисніть кнопку «Завантажити розклад».
- У списку виберіть дату і час прийому (вільні години прийому позначені зеленим кольором).
- Виберіть потрібний час. Після цього, натиснувши кнопку, можна роздрукувати талон.
У разі зміни обставин можна скасувати запис. Відсутність роздрукованого талона не є підставою для відмови у прийомі у визначену годину.
Перевірити дані про попередній запис на прийом можна в розділі «Запис на прийом» – «Мої записи на прийом».
(Далі буде)
Вам буде корисно: