Пенсіонер може втратити право на виплати — це станеться, якщо вчасно не надати Пенсійному фонду інформацію про зміну особистих даних, працевлаштування та звільнення з роботи.
Про це нагадала начальниця управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Головного управління Вікторія Поляковська.
Раніше ми розповідали, чому деяким українцям не зарахують частину стажу.
Обов’язок інформувати Пенсійний фонд про зміни закріплено статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
Повідомити ПФУ потрібно про:
- отримання ID-картки замість паспорта старого зразка;
- отримання нового паспорта у разі втрати старого;
- зміну прізвища, ім’я, по батькові;
- отримання нового реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
- зміну місця постійної реєстрації;
- працевлаштування чи звільнення з роботи.
Надати відповідну інформацію про зміни потрібно протягом десяти днів після того, як вони відбулися.
Зробити це можна особисто в сервісному центрі Пенсійного фонду або дистанційно через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Вас також можуть зацікавити новини:
2361 гривня замість пенсії: кому з українців доведеться отримувати мізерні виплати
Держава допоможе українцям поставити сонячні панелі: що пропонує уряд (відео)