За даними відомства, можна не платити за ЖКП, які:
- надані не в повному обсязі,
- не відповідали належній якості,
- не були надані.
Для того, щоб це зробити, потрібно подати постачальнику послуг акт-претензію та ініціювати перерахунок.
Раніше ми писали, як тепер зніматимуть показання лічильників.
У яких випадках можна не платити за ЖКП
Споживачі мають право на компенсацію якщо:
- температура теплоносія та гарячої води не відповідала встановленій;
- температура повітря в будинку була меншою за необхідну;
- якість гарячої або холодної води не відповідає санітарним нормам;
- графік вивезення побутових відходів було порушено.
Що зобов’язаний зробити постачальник у разі надання послуг неналежної якості
У такому разі постачальник послуг зобов’язаний зробити перерахунок протягом 30 днів і виплатити споживачеві неустойку, згідно з договором. Ця сума буде врахована під час оплати майбутніх платежів або погашення заборгованості споживача, якщо така є.
Нова допомога держави: що можуть отримати переселенці та ті, хто повернувся з-за кордону (відео)
«Фінансова піраміда» Пенсійного фонду: куди йдуть гроші тих, хто не встиг вийти на пенсію (відео)